صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ

معیارهای مهم در انتخاب حفاظ روی دیوار

محافظت از منزل و محل کار به خصوص در ایام تعطیلات که اغلب افراد به مسافرت می روند و ساختمان ها خالی هستند، امری بسیار مهم است.  چرا که اغلب ساختمان های خالی طعمه خوبی برای سارقین هستند. اما استفاده از انواع حفاظ ساختمان نظیر حفاظ درب آکاردئونی و حفاظ روی دیوار به خوبی جلوی ورود سارقین و دستبرد زدن به اموال منزل یا شرکتتان را خواهد گرفت.
حفاظ درب آکادئونی که بر روی چهارچوب درب ورودی نصب می گردد، جلوی ورود سارق به منزلتان را خواهد گرفت. در حالی که استفاده از انواع حفاظ روی دیوار مانع از ورود سارق به محوطه آپارتمان خواهد شد.
گروه صنایع فلزی کاوه، با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع حفاظ درب آکاردئونی و حفاظ روی دیوار، آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع حفاظ ساختمان، ساخت و نصب حفاظ می باشد.

حصار شاخ گوزنی

 

کدام حفاظ روی دیوار مناسب تر است؟

امروزه طیف وسیعی از حفاظ روی دیوار با اسامی و اشکال مختلف در بازار موجود است. حفاظ سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و حفاظ آبشاری نمونه هایی ا انواع این حفاظ ها می باشند. اگرچه هر یک از این حفاظ ها به دلیل پیشرفت تکنولوژی نسبت به حفاظ های دیوار مدل های پایین تر دارای نقایص کمتری بوده و در ساخت انواع جدید حفاظ روی دیوار، سعی در رفع عیوب حفاظ های قدیمی تر شده است، اما می تون گفت که تقریبا تمامی مدل های حفاظ روی دیوار کارآمد هستند و باید بسته به دیواری که قصد دارید حفاظ را روی آن نصب کنید و شرایط مکانی دیوار، نوع مناسب حفاظ را انتخاب نمایید.
مشاوران شرکت صنایع فلزی کاوه می توانند شما را در انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار و تعیین معیارهای استاندارد انواع حفاظ، یاری دهند.

برای انتخاب حفاظ روی دیوار چه معیار هایی را در نظر بگیریم؟

به طور کلی برای اینکه حفاظ روی دیوار بیشترین کارآیی را داشته باشد با ید به سه عامل تراکم، ارتفاع و عرض حفاظ توجه نمایید. تراکم حفاظ روی دیوار به معنی میزان نزدیکی شاخه ها و در هم تنیدگی آن ها است. هرچه تراکم حفاظ روی دیوار بیشتر باشد، عبور از میان آن دشوارتر می گردد. از سوی دیگر تعیین ارتفاع ارتفاع حفاظ موجب می شود که حتی اگر سارقی موفق شد خود را به لبه دیوار برساند، قادر به بالا رفتن از روی حفاظ نباشد. در پایان عرض حفاظ عامل بسیار مهمی است که باعث می شود یک سارق، هرچند حرفه ای، قادر به عبور از روی حفاظ نباشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی