صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

 انواع حفاظ روی دیوار با توجه به دیوارچینی و بستر کار مشخص می شود. دیوار چینی با پوشش های متنوعی انجام می شود که هر کدام طریقه نصب متفاوتی دارند.  نصب حفاظ شاخ گوزنی با توجه به محل نصب و زیرسازی انجام می شود. بازدید از محل و بررسی بستر کار، روش نصب و چگونگی اجرای کار را مشخص می کند. کارشناسان صنایع فلزی کاوه در ابتدای کار، بازدید از محل نصب انجام داده و پیشنهادات لازم را به مشتری ارائه می دهند. به طور کلی نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با درپوش سنگی با نصب حفاظ بر روی دیوار با درپوش فلزی تفاوت دارد.

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار

 

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با پوشش سنگی

روش کار در صنایع فلزی کاوه به این صورت است که برای نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار، سوراخ هایی به فاصله یک و نیم متری ایجاد شده و قطر هر سوراخ مناسب با پایه حفاظ و حدود یک سانتیمتردر نظر گرفته می شود. قطعات فلزی با طول 15 سانتیمتر در این سوراخ ها برای اتصال حفاظ و دیوار جاسازی می شود. این قطعات فلزی پایه نگهدارنده حفاظ شاخ گوزنی محسوب می شوند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با درپوش فلزی 

برای اجرا و نصب حفاظ روی دیوار می بایست به ضخامت درپوش فلزی توجه داشت. بهترین ضخامت درپوش فلزی برای نصب خفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار بیشتر از 2 میلی متر است. در این صورت می توان به طور مستقیم حفاظ را بر روی درپوش فلزی نصب کرد و استحکام خوبی را ایجاد کرد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و درپوش فلزی کم ضخامت به طور مستقیم مناسب نیست. بلکه ابتدا با سوراخ کردن درپوش ، بستر را برای نصب آماده کرد. بقیه روش نصب همانند دیوار سنگی اجرا می شود. در پایان کلیه قطعات حفاظ به صورت یکپارچه و تراکم جوشکاری می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی