صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ب.ظ

ساخت درب آکاردئونی برای ورودی ساختمان

درب آکاردئونی جهت محافظت از درب ورودی ساختمان ها ساخته می شود. ساخت درب آکاردئونی با توجه به موقعیت و محل درب به صورت های مختلفی انجام می شود. ساخت درب آکاردئونی تک لنگه و دولنگه از متداول ترین نوع حفاظ درب ورودی است که در این مطلب به آن پرداخته می شود.

 

نحوه ساخت درب آکاردئونی

 

این درب ها ساختاری مشابه ساز آکاردئون دارند و قابلیت جمع و باز شدن را دارند. برخی از افراد با نام های درب کشویی و درب کرکره ای نیز از این حفاظ یاد می کنند که منظور درب آکاردئونی می باشد. این درب ها تاشو بوده و جای کمی را اشغال می کنند.

درب آکاردئونی نیاز به فضای زیادی ندارد و مکان مخصوصی را اشغال نمی کند. در واقع ساخت درب آکاردئونی در یک قاب فلزی انجام پذیر است. تسمه های فلزی که با پین های فلزی به یکدیگر اتصال دارند درون این قاب فلزی به صورت ریلی حرکت می کنند. نوع حرکت درب آکاردئونی به صورت عرضی است که این موضوع موجب شده تا درب های آکاردوئی قابل اجرا در راه پله های کوچکتر هم باشند.

حفاظ آکاردئونی امنیت 90 درصدری را برای درب های ورودی ایجاد می کند که با نصب حلقه های قفل بیشتر می توان این امنیت را بیشتر کرد. ساخت درب آکاردئونی با قفل مخفی و حلقه های قفل، به تعداد دلخواه مشتری در شرکت صنایع فلزی کاوه قابل انجام است.

راحتی استفاده و سهولت جا به جایی درب های آکاردئونی موجب شده تا از این حفاظ به جای درب های ریموت دار فلزی و سنگین پارکینگ ها استفاده شود.  البته امکان نصب ریموت روی درب آکاردئونی نیز وجود دارد و نیازی به باز و بسته کردن درب پارکینگ با دست نمی باشد. برای مشاوره و خرید درب های محافظ با همکاران ما در شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی