صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

نقش درب آکاردئونی در تامین امنیت منازل

انسان همواره به دنبال راهی برای حفظ ایمنی محل کسب و زندگی خود بوده است و برای جلوگیری از ورود سارقان به محوطه ساختمان ها از روش های مختلفی مانند استفاده از انواع حفاظ روی دیوار، استخدام نگهبان، نصی دوربین های مداربسته و... بهره برده است. امروزه نیز بسیاری از افراد برای حفاظت از منازل مسکونی خود، اقدام به نصب درب آکاردئونی بر روی چهارچوب در می نمایند.
شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از تولید کنندگان با سابقه انواع حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی می باشد. مشاورین با تجربه این شرکت به صورت حضوری یا تلفنی، آماده پاسخ گویی به پرسش ها و ارائه مشاوره رایگان به تمامی هم وطنان می باشند.
 

 
درب آکاردئونی

 

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی یا درب تا شو، مجموعه ای از فلزهای متصل به هم است که مانند ساز آکاردئون، به راحتی باز و بسته می شوند. درب آکاردئونی هنگامی که باز باشد، مانند یک محافظ قوی، راه ورود را می پوشاند و رفت و آمد را غیر ممکن می نماید. اما هنگامی که جمع شود، فضای بسیار اندکی را اشغال نموده و هیچ اختلالی در تردد ایجاد نخواهد کرد.
برخی از انواع درب های آکاردئونی دارای یک ریل در بالا و پایین در هستند که حفاظ به سادگی در آن به حرکت در می آید و برخی از انواع قدیمی تر آن بجای ریل دارای یک چهار چوب هستند.
درب های آکاردئونی بسیار سبک بوده و می توانید به صورت دستی یا با کمک در بازکن های الکتریکی آن ها را باز و بسته نمایید. همچنین می توانید هر درب آکاردئونی را با قفل کتابی یا انواع دیگر قفل محکم کنید. البته بر روی برخی از انواع جدیدتر درب های آکاردئونی، قفل مخصوصی نیز کارگذاری شده است و در حقیقت دارای دو قفل می باشند.

درب آکاردئونی برای چه مکان هایی مناسب است؟

•    یکی از رایج ترین کاربردهای درب های آکاردئونی که همگی ما با آن آشنا هستیم، حفاظت از درب ورودی منازل است. محل نصب این نوع درب آکاردئونی روی چهارچوب در می باشد.
•    به دلیل سهولت باز و بسته شدن درب های آکاردئونی، می توان از آن به عنوان درب پارکینگ بهره گرفت.
•    در صورتی که پنجره های بزرگ یا بالکن در منزل دارید، می توانید به سادگی با کمک درب آکاردئونی جلوی ورود سارقین را بگیرید.
•    درب آکاردئونی قابل نصب بر روی ورودی حیاط نیز می باشد.
•    از درب آکاردئونی در تامین امنیت پاساژها و مغازه ها استفاده می گردد.
 

درب آکاردئونی از چه چیزی ساخته می شود؟

بدیهی است که درب های آکاردئونی باید از فلزی ساخته شوند که به راحتی شکسته، بریده یا خم نشود و به خوبی از ورود افراد ناشناس به ساختمان ها جلوگیری نمایند. به همین علت معمولا درب های آکاردئونی را از جنس آهن بسیار با کیفیت و پروفیل می سازند.

گروه صنایع فلزی کاوه به منظور حفظ کیفیت درب های آکاردئونی، کلیه سفارشات را توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می نماید. بنابر این علاوه بر اینکه درب آکاردئونی مدت بیشتری زیبایی ظاهری خود را حفظ می نماید، از فرسایش آن نیز جلوگیری می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۳
ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی