صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

طبیعت الهام بخش بسیاری از هنرمندان در طول تاریخ بوده است. زیبایی و جلوه بی نظیر طبیعت هر بیننده ای را تسخیر می کند. جالب است بدانید که طبیعت در ایجاد طرح های جدید حفاظ های دیواری هم نقش آفرین بوده است. طراحی نسل جدید انواع حفاظ روی دیوار با الهام از طبیعت، انقلابی در نرده های محافظتی به وجود آورد. انواع حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای نمونه هایی از طراحی ها بر اساس طبیعت هستند. امروزه استفاده از حفاظ های سنتی تقریبا منسوخ شده است. نسل جدید حفاظ دیواری، زیبایی و امنیت را یکجا به تمایش می گذارند.

انواع حفاظ

طراحی ویژه انواع حفاظ دیواری

 

اگر شاخ های گوزن را در تصاویر تلویزیونی دیده باشید متوجه شباهت حفاظ شاخ گوزنی به شاخ های گوزن خواهید شد. علت نام گذاری حفاظ شاخ گوزنی شباهت این نرده به شاخ های گوزن است. شاخ های گوزن می توانند این حیوان را از دشمنان محافظت کنند. طراحان با تجربه شرکت صنایع فلزی کاوه از ویژگی مقاومتی شاخ گوزن، در طراحی انواع حفاظ شاخ گوزنی بهره جسته اند.

حفاظ شاخ گوزن یا شاخ گوزنی با طراحی نامنظم و سرنیزه های تیز، یک نرده حفاظتی-ایمنی استاندارد برای نصب روی دیوار و یا لبه های تراس است. امکان ورود از بالا و یا بین شاخ گوزنی به دلیل نامنظم بودن و برندگی آن در عمل وجود ندارد.

یکی دیگر از انواع حفاظ دیواری، حفاظ بوته ای است که همچون شاخ گوزنی طراحی ویژه ای دارد. نقش طبیعت در الهام اولیه طرح های حفاظ بوته ای را نمی توان نادیده گرفت. بوته های خار بیابان به طور نامنظم و با تیغ های تیز توانسته اند در انواع حفاظ تجلی پیدا کنند. استحکام بالای حفاظ بوته ای در برابر خمش، پیچش و برش، یادآور مقاومت بوته های بیابانی است. نامنظم بودن این حفاظ، امکان عبور از آن را برای مزاحمین غیر ممکن می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی