صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مشخصات حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی نوعی حفاظ امنیتی است که برای جلوگیری از ورود بیگانگان استفاده می شود. با توجه به شکل ساخت این درب ها نام آکاردئونی به آن اطلاق می شود. شرکت صنایع فلزی کاوه تولید کننده عمده حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی در تهران است که سفارشات را در سطح کشور ارسال می کند.

 

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

 

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

 

جنس درب آکاردئونی از آهن است و در ظاهر شبیه به شبکه هایی لوزی شکل است. این حفاظ با اشغال کمترین فضا و بدون ایجاد مزاحمت در ورودی آپارتمان های مسکونی و یا اداری نصب می شود. برای حفظ امنیت برای بیشتر ساختمان هایی که دارای درب ضد سرقت می باشند، پروژه های حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی نیز هم زمان اجرا می شود.

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی کاوه به طور معمول دارای دو نوع قفل کارآمد می باشد که ضریب نفوذپذیری را به صفر کاهش می دهد. بر روی درب های آکاردئونی این شرکت ، علاوه بر یک قفل روکار، یک قفل سوئیچی و توکار هم نصب شده که امنیت بالایی ایجاد می کند. امکان نصب چندین قفل دیگر بر روی درب آکاردئونی وجود دارد که بنابر سفارش مشتری قابل اجرا می باشد.

رنگ آمیزی درب آکاردئونی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای است که از نظر ماندگاری و قدرت پوشانندگی بهترین انتخاب است. رنگ بندی های متنوع حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی بر زیبایی آن افزوده و هماهنگی کامل با دکوراسیون ساختمان دارد. رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید نقره ای از شیک ترین رنگ های درب اکاردئونی است که با انواع درب های چوبی نیز هماهنگی خوبی دارد.

مشخصه بارز درب های اکاردئونی استحکام و ایمنی فوق العاده ای است که عمر مفید و کارایی آن را بیشتر می کند. درب های تولید شده بدون صدا باز و بسته می شوند و بر روی ریلی روان قرار دارند. برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با کارشناسان رایگان ما تماس بگیرید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی