صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

انواع نرده روی دیوار کدامند؟

نرده روی دیوار به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین نصب می شود. انواع نرده روی دیوار با طراحی و شکل های متنوع ساخته می شود که هر کدام می تواند مناسب فضای خاصی باشد که اغلب سلیقه ای است. علاوه بر استحکام و حفظ امنیت، شکل ظاهری نرده روی دیوار هم برای ساکنین اهمیت دارد.

نرده روی دیوار

نرده روی دیوار در اشکال مختلف

 

نرده شاخ گوزن : پر طرفدارترین نرده روی دیوار با الهام از شاخ گوزن طراحی شده است که در شرکت صنایع فلزی کاوه طراحی، تولید و برای نصب و اجرا آماده می شود. نرده شاخ گوزن از نظر استحکام و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار فوق العاده است.

نرده بوته ای: شباهت ظاهری این حفاظ با نرده شاخ گوزن موجب شده تا این دو حفاظ به یک نام خوانده شوند. نرده بوته ای با الهام از بوته های خار بیابانی به طیبایی هر چه تمامتر طراحی ده است.

حفاظ لیلیوم: با الهام از گل های لیلیوم  یک طرح زیبای مقاوم طراحی شده و به صورت دو رنگ، رنگ آمیزی می شود. حفاظ لیلیوم ارتفاع و عرض مناسبی دارد و عملا نفوذ به حیاط را غیر ممکن می کند.

نرده و حفاظ  لاله ای: این نرده زیبا و شکیل مناسب ساختمان هایی لوکس و مدرن است. قدرت بازدارنگی و زیبایی ظاهری حفاظ لاله ای ترکیب مناسبی از امنیت و زیبایی را تداعی می کند.

نرده های سر نیزه ای جدید: این حفاظ جایگزین مناسبی برای انواع حفاظ های قدیمی است که از نظر ایمنی بسیار برتر است. برای حفظ امنیت ساختمان های اداری توصیه می شود حفاظ روی دیوار و حفاظ سرنیزه ای حتما نصب گردد.

نرده محافظ آبشاری: شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از جدیدترین حفاظ های روی دیوار را تولید می کند. حفاظ آبشاری برای همه اماکن دولتی ، ادارات و منازل مسکونی کاربرد دارد و قابل انجام در دیوارهای غیر هم سطح نیز می باشد.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۶
افسانه رر

نرده روی دیوار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی