صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش هایی که سال ها است برای جلوگیری ورود غیر قانونی افراد به خانه ها استفاده می شود، استفاده از حفاظ روی دیوار است. تقریبا همه ما می دانیم که چگونه با حفاظ ساختمان راه های ورود سارق را ببندیم و مانع از ورود غیر مجاز افراد به منزلمان شویم.
حفاظ ساختمان بر دو نوع است. حفاظ در آکاردئونی و حفاظ روی دیوار. حفاظ روی دیوار دارای انواع گوناگونی نظیر حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و حفاظ لاله ای می باشد. در این مطلب قصد داریم قدیمی ترین نوع حفاظ روی دیوار یعنی حفاظ سرنیزه ای را با معروف ترین حفاظ روی دیوار یعنی حفاظ شاخ گوزنی مقایسه نماییم. 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ سرنیزه ای چیست؟

حفاظ سرنیزه ای یکی از نمونه های اولیه حفاظ روی دیوار است که به شکل پیکان های نوک تیز و نزدیک به هم ساخته می شود.این حفاظ در ارتفاع و تراکم های متفاوتی ساخته می شود و جنس آن میلگرد و آهن است. بنابراین خم کردن، بریدن و شکستن حفاظ سرنیزه ای کار بسیار دشواری است که نیازمند ابزار خاص می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

یکی از نمونه های نسبتا جدید حفاظ روی دیوار است که طراحی آن مطابق با شاخ های نوک تیز گوزن بوده و حتی عبور از روی آن در حالی که روی زمین قرار دارد نیز غیر ممکن است. شاخه های نوک تیز و بسیار محکم حفاظ شاخ گوزنی از جنس میلگرد 8 و میلگرد 10 ساخته می شوند و به هیچ عنوان اجازه عبور از روی دیوار را به سارقین نخواهند داد.

تفاوت های اساسی حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه ای

با توجه به اینکه حفاظ شاخ گوزنی سال ها بعد از حفاظ سرنیزه ای ساخته شده است، یک تفاوت اساسی آن با حفاظ سرنیزه ای این است که حفاظ شاخ گوزنی نقایص حفاظ سرنیزه ای را نداشته و امنیت آن بسیار بالاتر از حفاظ سرنیزه ای است.
حفاظ سرنیزه ای به صورت عمودی و مستقیم بر روی دیوار قرار می گیرد، اما حفاظ شاخ گوزنی پس از نصب، با شاخه های پراکنده حتی امکان نزدیک شدن به قسمت های بالایی دیوار را سلب می کند.
حفاظ شاخ گوزنی با ظاهر زیبایی که دارد به زیبایی نمای ساختمان می افزاید اما حفاظ سرنیزه ای که بسیار قدیمی شده است، تا حدی از زیبایی نمای ساختمان خواهد کاست.
با توجه به مواد مصرفی مورد استفاده در ساخت حفاظ شاخ گوزنی و امنیت بیشتر آن نسبت به حفاظ سرنیزه ای، قیمت این حفاظ قدری بیشتر است.

شرکت صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار، به شما در انتخاب ناسب ترین حفاظ ساختمان کمک خواهد نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی