صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ق.ظ

با حفاظ ساختمان راه های ورود سارق را ببندیم

با وجود آنکه اهمیت حفاظت از محل زندگی تقریبا از ابتدای خلقت بشر آشکار بوده و راه های گوناگونی نظیر تله گذاری (در زمان های گذشته)، استخدام نگهبان، استفاده از دوربین مداربسته، استفاده از انواع حفاظ روی دیوار و نصب درب آکاردئونی سال ها است که رواج دارد، اما هنوز هم شاهد گزارش سرقت از ساختمان های گوناگونی هستیم.
تاکنون در مقلات مختلف به آشنایی با انواع حفاظ ساختمان پرداخته ایم و نمونه های مختلفی از حفاظ روی دیوار را با یکدیگر مقایسه نموده ایم. اما باید از خود بپرسیم علل سرقت هایی که کم و بیش صورت می گیرد، عدم کارآیی انواع حفاظ ساختمان است یا دلیل دیگری وجود دارد؟

حفاظ ساختمان

 

حفاظ ساختمان مناسب منزل خود را پیدا کنید

پیش از هرچیز باید توجه داشته باشید که مناسب ترین نوع حفاظ ساختمان را برای محل مورد نظر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال در مجتمع های مسکونی پر جمعیت که کنترل ورود و خرج افراد قدری دشوارتر است، بهتر است که از حفاظ درب آکاردئونی نیز استفاده گردد تا در صورتی که سارقی در لباس مهمان یا به هر روش دیگر وارد ساختمان شد، قادر به ورود به منزلتان نباشد.
همچنین انتخاب نوع حفاظ روی دیوار نیز امری مهم است و باید حفاظی انتخاب کنید که مناسب محل قرار گیری ساختمان و ارتفاع دیوار باشد. در صورتی که اندکی در انتخاب نوع مناسب حفاظ روی دیوار شک دارید بهتر است با مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه صحبت کرده و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید.

حفاظ ساختمان جلوی دزد را می گیرد؟

اگرچه سارقین همواره روش های جدیدی برای ورود به ساختمان ها و سرقت پیدا می کنند، اما صنایع تولید حفاظ ساختمان نیز همواره در حال پیشرفت بوده و امروزه وجود حفاظ هایی نظیر حفاظ شاخ گزونی به حدی در جلوگیری از سرقت کارآیی دارد که حتی نیروی انتظامی نیز آن را تایید نموده است.
نکته بسیار مهم در استفاده از انواع حفاظ ساختمان این است که تنها به نصب حفاظ روی دیوار و حفاظ در آکاردئونی بسنده نکنید. بلکه همه قسمت های ساختمان را به خوبی بررسی نموده و راه ورود سارقان را ببندید.
بسیاری از ساختمان ها پشت بام های نزدیک به هم دارند و سارقین به آسانی می توانند از طریق خانه همسایه، وارد ساختمان دیگر شوند. همچنین گاهی پنجره ها و درب بالکن خانه ها به گونه ای است که راه ورود سارق به داخل خانه را هموار می کند.
بنابراین حتما تمامی قسمت های ساختمان را بررسی کنید و در صورت نیاز برای پشت بام نرده های بلند تهیه نموده و بر روی پنجره هایی که قابل دسترسی هستند، از حفاظ مناسب استفاده نمایید تا از امنیت منزل یا محل کار خود آسوده خاطر باشید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی