صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

سیم خاردار، اولین نسل از نرده روی دیوار است که به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از عبور، بر روی لبه خارجی دیوار نصب می شد.سیم خاردار در طی زمان جای خود را به حفاظ های سر نیزه ای داد. بر خلاف سیم خاردار، حفاظ سر نیزه ای گزینه مناسب تری برای منازل مسکونی محسوب می شد. این حفاظ در بازدارندگی فیزیکی بیگانگان نقش موثری بر عهده دارد. با گذشت زمان نسل جدید نرده روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از ورود ساکنین در خارجی ترین بخش محوطه نصب می شود.

 

نرده روی دیوار

مهم ترین انگیزه استفاده از نرده روی دیوار چیست؟

 

امروزه سیستم های حفاظتی-امنیتی مختلفی در بازار موجود است که همگی به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت استفاده می شوند.برخی از این سیستم ها شامل سازه های فلزی و امنیتی استاندارد است که کارایی بسیار خوبی دارند. درب های ضد سرقت، درب آکاردئونی آهنی و انواع نرده روی دیوار را می توان برای جلوگیری از ورود غیر، روی لبه های خارجی دیوار نصب کرد.

شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نرده روی دیوار و درب های کرکره ای است که تولیدات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. این شرکت ایمن ترین حفاظ در بازار ایران را با نام های حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به بازار عرضه کرده است.

درنسل جدید نرده روی دیوار علاوه بر امنیت، طراحی و زیبایی نیز دیده می شود. برای مثال حفاظ شاخ گوزنی کاوه، قابل مقایسه با سیم خاردارهای اولیه نیست. حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع 30 تا 140 سانتیمتر تولید می شود. این حفاظ در هر ارتفاع تراکم طولی 8،10،12 و تراکم عرضی،5 و 6 را دارا می باشد. تراکم طولی و عرضی در ارتفاع مناسب، نفوذپذیری را در عمل غیر ممکن می کند.

مهم ترین انگیزه از نصب نرده روی دیوار از گذشته تا به امروز، محافظت از محوطه داخلی و حیاط است. این روزها همه مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای استفاده می کنند.

 

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مطلب خوبی بود. با تشکر

************************

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی