صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

هزینه نگهداری انواع حفاظ ساختمان چقدر است؟

تقریبا همگی ما کم و بیش با انواع حفاظ ساختمان آشنایی داریم و می دانیم چگونه با حفاظ ساختمان راه های ورود سارق را ببندیم. سال ها است که بسیاری از ما از یک یا چند نوع حفاظ ساختمان استفاده می کنیم. برخی بنا به شرایط ساختمان تنها از یک نوع حفاظ روی دیوار برای امین امنیت خانه خود استفاده می کنند و برخی استفاده از حفاظ درب آکاردئونی را مصلحت می دانند. عده ای هم هستند که با وجود حفاظ روی دیوار حیاط منزلشان، ترجیح داده اند از حفاظ آکاردئونی بر روی درب ورودی و پارکینگ استفاده کنند. بدون شک نصب حفاظ ساختمان به میزان قابل توجهی در کاهش سرقت ها نقش داشته است و وجود برخی از انواع حفاظ روی دیوار، نظیر حفاظ شاخ گوزنی، موجب شده تا سارقین حتی به چنین خانه هایی نزدیک هم نشوند!
شرکت صنایع فلزی کاوه با سال ها تجربه در زمینه تولید حفاظ ساختمان آماده به خدمت رسانی به هم وطنان سراسر کشور در زمینه انتخاب، ساخت و نصب حفاظ روی دیوار می باشد.
اما آیا هزینه های مربوط به امنیت ساختمان، پس از پرداخت قیمت حفاظ روی دیوار یا درب آکاردئونی به پایان می رسد؟

حفاظ ساختمان

 

نگهداری از حفاظ ساختمان هزینه بر است؟

یقینا حفاظ ساختمان نیز مانند هر وسیله دیگری نیاز به نگهداری دارد. اما این هزینه ها مربوط به چیست و چه مبلغی باید برای نگهداری حفاظ ساختمان هزینه شود؟
حفاظ ساختمان از جنس میلگر و تکه های آهن ساخته می شود. بنابراین اگرچه کلیه انواع حفاظ ساختمان در برابر بریدگی، خم شدن و شکستن بسیار با دوام هستند، اما اگر آن ها را در برابر بارش باران و تابش آفتاب حفاظت نکنیم پس از سالیان دراز، از بین خواهند رفت. به همین سبب حفاظ ساختمان به مایع ضد زنگ آغشته می شود. در مرحله بعد فاظ به دلخواه سفارش دهنده رنگ آمیزی می شود. این رنگ آمیزی از یک سو دوام حفاظ را افزایش می دهد و از سوی دیگر مطابق با رنگ ساختمان بوده و بر زیبایی حفاظ روی دیوار یا درب آکاردئونی می افزاید. شرکت صنایع فلزی کاوه برای افزایش دوام رنگ حفاظ ساختمان، از رنگ های کوره ای استفاده می کند که دارای دوام بیشتری هستند. تا اینجا تمامی مراحل در هنگام ساخت حفاظ صورت گرفته و سپس حفاظ ساختمان در محل مورد نظر نصب می گردد.
پس از گذشت سال ها ممکن است به دلیل ریدن رنگ برخی قسمت ها یا برای ایجاد تغییر در نمای ساختمان، تصمیم به رنگ آمیزی مجدد حفاظ بگیرید. بله، تمامی هزینه ای که برای نگهداری حفاظ ساختمان صرف می کنید، مبلغی برای رنگ آمیزی حفاظ پس از گذشت چند سال است که نصبت به روش هایی مانند استخدام نگهبان یا نصب دوربین مداربسته بسیار ارزان تر خواهد بود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی