صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

شاید یکی از مهمترین مواردی که خریداران حفاظ های روی دیوار بعد از امنیت و استحکام به آن توجه می کنند قیمت حفاظ باشد. مسلما هرچه حفاظ متراکم تر باشد وزن سنگین تری خواهد داشت در نتیجه مواد اولیه بیشتری استفاده خواهد نمود پس قیمت آن افزایش می یابد اما باید توجه داشت افزایش تراکم باعث افزایش امنیت می گردد پس نباید امنیت را فدای قیمت ارزان تر نمود.قیمت در حفاظ های شاخ گوزنی به صورت متری براساس وزن و تراکم ان محاسبه می شود. شرکت صنایع فلزی کاوه حفاظ ها را با نازل ترین قیمت تاجایی که به امنیت شما لطمه ای نخورد تولید می نماید ولی توجه داشته باشید همیشه قیمت پایین در جایی که صحبت از امنیت است یک مزیت نمیباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۹
ا. محمدی
جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ق.ظ

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی

نحوه ی نصب حفاظ یکی از مهمترین عوامل استحکام حفاظ بر روی دیوار می باشد. چرا که اگر حفاظ به درستی نصب نگردد احتمال واژگونی آن در اثر تکان های شدید مانند طوفان و بادهای شدید فصلی وجود دارد. البته هرچه دیوار ارتفاع کمتری داشته باشد و روی دیوار صاف و مستحکم باشد نصب حفاظ نیز آسانتر می گردد. قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی به صورت متری محاسبه می شود که با توجه به موارد گفته شده جهت نصب آن مانند ارتفاع دیوار و ناهمواری روی دیوار این قیمت متغیر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۲
ا. محمدی
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی در رنگ های متنوع

علاقه ی هر فردی نسبت به رنگ متفاوت است. همین طور که مشاهده می کنیم بعضی ها حتی نسبت به رنگ خاصی تعصب و عرق  دارند آنقدر که لباس، دکراسیون خانه، ماشین و حتی حفاظ روی دیوار خانه یشان را متناسب با رنگ مورد علاقه شان می خرند و نسبت به بعضی از رنگ ها هم تنفر شدید دارند که باعث می شود حتی اگر لباسی به آن رنگ برایشان هدیه هم آورده شود آن را نپوشند. البته اکثر این علاقه ها یا بی میلی ها ریشه در مسائل دیگر دارد نه خود رنگ. مثلا دوست داشتن رنگ قرمز و آبی یکی از همین مقوله ها می باشد. شرکت صنایع فلزی کاوه با در نظر گرفتن همین امر حفاظ های روی دیوار را در رنگ های متنوع تولید نموده است. هم اکنون حفاظ شاخ گوزنی در رنگ های سفید و مشکی و قهوه ای سوخته و مشکی مسی و کرم تولید می گردد که البته هیچ لزومی ندارد که صرفا حفاظ با این رنگ ها فقط تولید گردد و با توجه به علاقه و خواست مشتری قابل تغییر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۵
ا. محمدی
چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲ ب.ظ

حفاظ شاخ گوزنی با بهترین رنگ آمیزی

حتما برای شما هم پیش آمده است که وسیله ای فلزی می خرید و بعد از مدتی رنگ آن کم رنگ می شود یا در بعضی از قسمت ها از بین می رود. و حتی ممکن است در اثر رطوبت زنگ بخورد. در صنعت تولید حفاظ رنگ آمیزی و نوع رنگ مورد استفاده بسیار مهم است. زیرا حفاظ ها مدام در معرض باد باران و رطوبت قرار دارند. شرکت صنایع فلزی کاوه برای رنگ آمیزی محصولات خود از روش الکتروستاتیک استفاده می کند. در این روش ذرات رنگ به خوبی به حفاظ می چسبد. رنگ آمیزی به صورت پودر به وسیله الکتریسیته انجام می گردد. سپس  در کوره پخته می شود. در این روش عمر مفید حفاظ به شدت افزایش می یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۲
ا. محمدی
چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

حفاظ های شاخ گوزنی با بهترین نحوه ی اتصال قطعات

نحوه ی اتصال قطعات در حفاظ ها بسیار مهم می باشد. زیرا اتصالات ضعیف براحتی شکسته می شوند و راه را برای سارقان باز می نمایند. برای اتصال قطعات حفاظ شاخ گوزنی از جوش co2 استفاده می گردد. مزیت این جوش نسبت به سایر جوش های موجود در صنعت ترد نبودن آن می باشد. سایر جوش ها ترد و شکننده هستند و ممکن است حتی در طوفان های شدید شکسته شوند همچنین وجود نداشتن گل جوش ها در این نوع جوش باعث افزایش زیبایی حفاظ می شوند و رنگ آمیزی آن را آسان می نمایند. اتصالات محکم حفاظ شاخ گوزنی باعث شده شکستن این حفاظ از محل اتصالات تقریبا غیرممکن باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۴
ا. محمدی
دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مواد اولیه ساخت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی از نورد ساخته می شوند.90 درصد میلگرد بکار رفته در این حفاظ ها قطری معادل 10 میلی متر و 10 درصد آن میلگردهایی با قطر 8 میلیمتر می باشد. شاید در ذهن شما میلگرد 10 قطری کم و ضعیف به نظر بیاید که به راحتی می توان آن را خم کرد اما حقیقت است است که نوع طراحی ساختار حفاظ های شاخ گوزنی به صورتی است که آن را نه تنها نمی توان خم کرد یا شاخه هایش را شکست بلکه حتی به دلیل درهم فرورفتگی شاخه ها نمی توان آن را برش داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۰
ا. محمدی
يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

متراکم تر شدن حفاظ های روی دیوار بر روی سه فاکتور اصلی انتخاب حفاظ تاثیر می گذارد. این سه فاکتور شامل :

-       امنیت

-       زیبایی

-       قیمت

که افزایش تراکم رابطه مستقیمی با افزایش هر سه فاکتور دارد. مشتریان معمولا دوست دارند فاکتور اول و دوم افزایش یابد و در عین حال فاکتور سوم به طرز چشمگیری کم شود. هر چه حفاظ شاخ گوزنی متراکم تر گردد امنیت و زیبایی بیشتری خواهد داشت و قدرت عبور از آن کاهش خواهد یافت. اما به دلیل افزایش وزن و مواد اولیه بکار رفته در هر متر آن قیمت آن افزایش خواهد یافت. پس در انتخاب تراکم بهینه با توجه به این سه فاکتور آزاد خواهید بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

عرض حفاظ شاخ گوزنی

همین طور که در مطلب قبل به ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و اهمیت آن اشاره نمودیم در این مبحث می خواهیم در مورد ضخامت بهینه آن صحبت کنیم. عرض حفاظ به همان نسبت که ارتفاع اهمیت دارد حائز توجه می باشد بخصوص اگر قصد دارید حفاظی با ارتفاع کوتاه تر انتخاب نمائید. حداقل عرض بهینه 50 سانتی متر می باشد. عرض 50 سانتی متر به بالا امکان عبور هر جنبنده ای را به صفر می رساند. البته در حفاظ های شاخ گوزنی با طرح های مختلف این عرض بهینه می تواند مقدارش کمی متفاوت باشد. که تا حدودی نیز به ارتفاع و تراکم شاخ ها بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی