صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

استفاده از کدام حفاظ ساختمان موثرتر است؟

سارقین همواره در کمین ساختمان هایی هستند که نکات ایمنی و حفاظتی کم تری در آن ها تعبیه شده باشد. از همین رو نصب انواع حفاظ ساختمان به تنهایی می تواند تعداد زیادی از سارقان را از مورد هدف قرار دادن ساختمان مورد نظر منصرف نماید. اما حقیقتا کدام یک از انواع حفاظ ساختمان بیشترین نقش را در جلوگیری از ورود سارقین احتمالی به منزل دارد؟ در مطالب پیشین به آشنایی با انواع حفاظ ساختمان به تفکیک کاربرد آن ها پرداختیم. در ادامه بررسی می کنیم که استفاده از کدام حفاظ ساختمان، بیشترین تاثیر را در جلوگیری از مورد سرقت واقع شدن ساختمان ها دارد.

حفاظ آکادئونی

 

آیا استفاده از حفاظ روی دیوار مفید است؟

حفاظ روی دیوار دارای انواع بسیار متنوعی است که طی سالیان گذشته با رفع نقایص حفاظ های قدیمی تر ساخته شده اند. اولین نوع حفاظ روی دیوار حفاظ سرنیزه ای است که اگرچه به نوبه خود سهم بسیاری در حفاظت از ساختمان بر عهده دارد، اما نسبت به نمونه های جدیدتر حفاظ روی دیوار دارای نقایص بسیاری است. به عنوان مثال ظاهر حفاظ سرنیزه ای چندان مناسب نیست و باعث خلل در زیبایی ساختمان می شود. اما با گذشت چند نسل از ساخت انواع حفاظ روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی تولید شد که اگرچه جدیدترین نوع حفاظ نیست، اما یکی از بهترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. به گفته پلیس، سارقان حتی به سرقت از ساختمان هایی که دارای حفاظ شاخ گوزنی هستند، فکر نمی کنند! چرا که عبور از روی این حفاظ حتی در حالتی که روی زمین قرار گرفته باشد نیز نسبتا غیر ممکن است. مزیت دیگر حفاظ شاخ گوزنی، ظاهر متفاوت آن است.
به عنوان نمونه های دیگر حفاظ روی دیوار که ایمنی مناسبی دارند، می توان از حفاظ لاله ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ آبشاری، حفاظ سرنیزه ای مدرن و... یاد کرد.
در صورتی که در انتخاب نوع حفاظ روی دیوار تردید دارید، می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان با سابقه انواع حفاظ ساختمان است، کمک بگیرید.

حفاظ درب آکاردئونی تا چه اندازه مطمئن است؟

حفاظ درب آکاردئونی بر روی چهارچوب بیرونی درب ورودی هر واحد یا بر روی درب پارکینگ قرار می گیرد. از آنجایی که حفاظ درب آکاردئونی از جنس فلزات بسیار سخت ساخته می شود، بریدن، خم کردن و شکستن آن کار آسانی نیست و عملا سارقین در مواجهه با منازلی که دارای حفاظ درب آکاردئونی باشند، اقدامی برای سرقت صورت نخواهند داد.
بنابراین می توان از حفاظ درب آکاردئونی به عنوان دومین حفاظ ساختمان و برای اطمینان کامل از اینکه هیچ سارقی، حتی اگر موفق به ورود به راه پله شود، وارد منزل یا محل کارتان نخواهد شد، استفاده نمود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی