صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

ارتفاع مناسب حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ  روی دیوار شاخ گوزنی در ارتفاعات مختلف قابل تولید است اما محدوده ی تولیدی معمولا در ارتفاع های 50 تا 120 سانتی متر می باشد. اما ارتفاع بهینه برای حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 سانتی متر می باشد و این ارتفاع نباید کمتر از 75 سانتی متر باشد تا حداقل کارایی را داشته باشد. ارتفاع های کمتر از 75 سانتی متر به سارقین اجازه می دهد براحتی از روی آن عبور کنند بخصوص که ضخامت مناسبی نیز برای این حفاظ ها در نظر نگرفته باشید. بدین جهت قبل از سفارش حتما به کارشناسان ما ضخامت دیوار و نوع استفاده از این حفاظ ها را بگوئید و در صورت امکان قبل از خرید اجازه دهید کارشناسان ما از محل دیدن نمایند تا بهترین طرح را نسبت به مکان درخواستی را به شما پیشنهاد نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی یا نیزه ای کدام بهترند؟

مواد اولیه مورد استفاده در حفاظ نیزه ای بسیار بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی می باشد و حفاظ نیزه ای وزن بیشتری دارد. در منیجه حمل و نقل و نصب آن نیز سخت تر می باشد. همچنین به دلیل وزن بیشتر این حفاظ و استفاده از مواد مصرفی بیشتر قیمت آن نسبت به حفاظ گوزنی در یک تناژ بیشتر می باشد.

حفاظ نیزه ای از امنیت کمتری برخوردار است اگرچه در حفاظ نیزه ای مدرن این مطلب حل شده است اما در حفاظ های قدیمی تر سارقین براحتی می توانند از آن عبور کنند و به دلیل ضخامت کمی که بر روی دیوار دارد به راحتی سارقان می توانند روی دیوار حرکت نمایند حتی حفاظ نیزه ای می تواند جای دست مناسبی برای آنها باشد. از لحاظ بصری و زیباشناختی نیز حفاظ شاخ گوزنی بسیار زیباتر می باشد.

با گذشت زمان تکنولوژی پیشرفت می نماید و ما در آینده شاهد حفاظ های روی دیوار جدیدتر خواهیم بود. حفاظ هایی که ترکیبی از نکات مثبت حفاظ های قدیم و حفاظ های جدید خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

استفاده از قطعات فرفروژه در حفاظ روی دیوار

در دنیای امروز که دیگر هیچ علمی به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی بشریت باشد و تقریبا شاخه های علمی حد و مرزی برای خود ندارند و ترکیب علم مکانیک، برق و ... است که به پرواز بشریت انجامیده است. در بحث حفاظت نیز دیگر صرفا فقط بحث ایمنی نمی تواند پاسخگوی بشر باشد. که اگر انسان می خواست صرفا در جایی امن زندگی کند غارهای گذشته خود را رها نمی کرد یا در قفسه های میله ای زندگی می کرد. اما خالق انسان که خود زیباست انسان را نیز زیبا طلب آفریده است.

شرکت صنایع فلزی کاوه با در نظر گرفتن این خصوصیت ذاتی انسان، حفاظ های خود را طراحی می نماید. و روز به روز برطرح های خود می افزاید تا پاسخگوی تمامی سلیقه های مشتریانش باشد. برای اینکه حفاظ های زیباتری داشته باشید از قطعات فرفروژه در ابتدای حفاظ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی استفاده شده است. نوع قطعه و طرح آن را مطابق با سلیقه ی شما و با انتخاب شما با حفاظ مورد نظرتان ترکیب تا بهترین و زیباترین حفاظ ها را برای شما عزیزان طراحی کنیم. در اشکال زیر می توانید نمونه ای از این طرح ها را ببینید.


حفاظ روی دیوار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ب.ظ

رقیب حفاظ شاخ گوزنی

 در رده ی پرفروش ترین حفاظ های روی دیوار نسبت به قیمت و کیفیت حفاظ هنوز هیچ حفاظی نتوانسته است با حفاظ شاخ گوزنی رقابت کند. اما حفاظ روی دیوار با طرح لیلیوم که توسط شرکت صنایع فلزی کاوه طراحی گردیده از نظر استحکام و امنیت در رده ی بالاتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی قرار دارد. این حفاظ در عین زیبایی و شیک بودن دارای امنیتی بالا حتی بالاتر از حفاظ شاخ گوزنی است. زیرا در این حفاظ هیچ محدودیتی در ارتفاع نداریم چون گل های این حفاظ از مرکز رشد می کنند و با اضافه کردم گل ها بر روی همدیگر می توان ارتفاع آن را بدون تغییری در زیبایی آن افزایش داد.مشخصات فنی این حفاظ به صورت مختصر در زیر آورده شده است:

نوع رنگ: رنگ کرم طلایی الکترواستاتیک کوره ای

جنس رنگ: پوشش فام درجه یک

تراکم حفاظ: 2 الی 3 گل اصلی در هر شاخه

طول هر شاخه:  1 متر

ارتفاع حفاظ: 50-140 سانتی متر               

 عرض حفاظ: 50-75 سانتی متر

نوع جوش: الکترود(جوشکاری دو طرفه)

سایز میلگرد: 90هرصد میلگرد 10 و 10 درصد میلگرد 8

مقطع برش پیکان ها: 2 الی 4 سانتی متر

مقطع پروفیل: 20*40 میلی متر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۰۰
ا. محمدی
دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ق.ظ

حفاظ روی دیوار با طرح لیلیوم

 

محکم ترین و با امنیت ترین حفاظ روی دیوار تولیدی شرکت صنایع فلزی کاوه حفاظ لیلیوم است. این حفاظ تبلوری از زیبایی گل لیلیوم در پوستی آهنین می باشد. استفاده از حفاظ لیلیوم برای حفاظت از دیوار باغ ، ویلا یا خانه یادآور فرشتگان نگهبان باغ فردوس در زیبایی می باشند، در عین حال که بسیار زیبا هستند به هیچ جنبنده ای اجازه ی ورود از روی دیوار را نمی دهند.

از ویژگی های منحصر به فرد حفاظ روی دیوار لیلیوم شروع از مرکز آن طبق شکل زیر  می باشد. این ویژگی باعث شده بتوان این حفاظ زیبا را در ارتفاع های دلخواه به آسانی ساخت. حفاظ لیلیوم به صورت دو رنگ طراحی شده که زیبایی آن را دو چندان نموده است.


حفاظ روی دیوار لیلیوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۲
ا. محمدی
جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

مشخصات فنی حفاظ سر نیزه ای

حفاظ نیزه ای در اشکال قدیمی تقریبا بازار خود را با آمدن حفاظ های نسل جدید مانند حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای از دست داده است. البته با تغییراتی که شرکت صنایع فلزی کاوه در این حفاظ های روی دیوار ایجاد نموده است هنوز هم حفاظ نیزه ای در بازار حرفی برای گفتن دارد. اما با تمامی تغییرات ایجاد شده هنوز نتوانسته از لحاظ زیبایی و استحکام و امنیت به پای حفاظ های شاخ گوزنی برسد. مشخصات فنی حفاظ نیزه ای به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

نوع رنگ: رنگ الکترواستاتیک کوره ای

جنس رنگ: پوشش فام درجه یک

تراکم حفاظ: 16 ردیف اصلی در هر شاخه

طول هر شاخه:  2 متر

ارتفاع حفاظ:  100الی 150 سانتیمتر                       

 عرض حفاظ: 40 الی 50 سانتی متر

نوع جوش: الکترود(جوشکاری دو طرفه)

سایز میلگرد: 90هرصد میلگرد 10 و 10 درصد میلگرد 8

مقطع برش پیکان ها: 2 الی 4 سانتی متر

مقطع پروفیل: 20*40 میلی متر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

حفاظ نیزه ای مدرن

از معایب عمده ی این حفاظ های سر نیزه ای نسل قدیم می توان به راحتی دست اندازی سارقان بر روی دیوار اشاره کرد. چه بسا حفاظ سرنیزه ای خود محلی برای گرفتن دست جهت بالارفتن از دیوار می باشد. شکل میله میله ای حفاظ سر نیزه ای انسان را یاد زندان یا محیط های بیمارستانی می اندازد. عرض کم حفاظ های سر نیزه ای بر روی دیوار به سارق کمک می کند براحتی بتواند روی دیوار حرکت کند. اما شرکت صنایع فلزی کاوه برای رفع تمامی این مشکلات چاره اندیشیده است و در حفاظ های سرنیزه ای مدرن تقریبا تمامی معایب حفاظ سرنیزه های قدیمی رفع گردیده است.


حفاظ نیزه ای مدرن


همانطور که در شکل مشاهده می کنید سر حفاظ به جای داشتن یک نیزه سر تیز از شاخه هایی متشکل از چندین نیزه در جهات مختلف تشکیل شده است. در وسط میله های نیزه قوسی ایجاد گردیده تا حالت میله ای زندان مانند آن را از بین ببرد. و در بعضی از حفاظ ها به خواست خریدار از دو ردیف نیزه استفاده می گردد تا حفاظ ،  ضخامت روی دیوار را کاملا بپوشاند.

طرح حفاظ نیزه ای مدرن، مختص شرکت صنایع فلزی کاوه می باشد. و شرکت کاوه افتخار دارد اولین طراح این نیزه ها در کشور باشد.

همچنین در این حفاظ ها برای زیبایی بیشتر مطبق سلیقه ی مشتری می توان از قطعات فرفروژه بر روی میله ها استفاده نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

حفاظ سر نیزه ای


حفاظ سر نیزه ای نسل قدیمی از حفاظ های روی دیوار است سر این حفاظ ها به صورت تیزمی باشد.طرح حفاظ نیزه ای بر گرفته از قدیمی ترین  وسیله ی مبارزه ساخته شده توسط بشر یعنی نیزه می باشد. انسان های اولیه اولین وسیله ای که برای شکار ساختند چوبی بود که سر آن را تیز کرده بودند. بعدها برای استحکام و ایجاد برندگی بیشتر از سنگ های سرتیز که به صورت مثلثی برش داده بودند بر سر چوب هایشان استفاده نمودند. بعد از کشف آهن و ساخت وسایل جنگی آهنی، نیزه ها هم با استحکام بیشتر از جنس آهن ساخته شدند. امروزه  استفاده از نیزه در مسابقات ورزشی دیده می شود اما بشر هنوز نیزه را به عنوان وسیله ای برای حفاظت خود می شناسد  و وجود حفاظ های سرنیزه ای دلیلی بر این مدعاست. استفاده از حفاظ های نیزه بر روی دیوار خود القا کننده حس حفاظت را دارد. و ناخودآگاه وجود نیزه بر روی دیوار مانع فکر ورود سارقان به داخل خانه می شود. البته نیزه های نسل قدیم معایبی نیز دارند که در بخش بعد به توضیح آن می پردازیم. و اینکه شرکت صنایع فلزی کاوه چه راه کارهایی برای این معایب اندیشیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۹ ق.ظ

مزایای حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای همانطور که از نامش مشخص است برگرفته از طبیعت بکر خداوند یعنی بیابان می باشد.در قدیم روش های مختلفی برای حفاظت از دیوار استفاده می نمودند. بعضی ها از خرده شیشه بر لبه ی دیوار استفاده می کردند و در زمان های قدیم تر که شیشه رواج چندانی نداشت از خار و خاشاک بر لبه ی دیوار استفاده میکردند تا دزدان هنگام بالارفتن از دیوار آسیب دیده و از ادامه کار منصرف گردند. و هنوز هم در بسیاری از باغات روستایی در تابستان هنگام رسیدن میوه ها دورتا دور باغ را دیوارهایی از خار و خاشاک می کشند تا از دستبرد دزدان میوه و بچه های شیطون در امان باشد.

امروزه شرکت صنایع فلزی کاوه با بهره گیری از تفکر مردمان دانای ایران زمین، طرح همان خار و خاشاک محافظ بر روی دیوار را با کیفیتی متفاوت و استحکامی آهنین به نام حفاظ روی دیوار بوته ای تولید نموده است.

یکی از مزایای سازگار حفاظ بوته ای با محیط زیست ، امکان قرارگیری گیاهان رونده بر روی این حفاظ ها می باشد که زیبایی این حفاظ ها را چند برابر می نماید مانند گیاهان رونده همچون یاس، پاپیتال، سیسوس، تمشک و

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۰۹
ا. محمدی
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

حفاظ روی دیوار

 از قدیم مساله ی حفاظت از دیوار مساله مهمی بوده است. همانطور که در آثار تاریخی مشاهده می نمائید برج ها و دیوارهای بلندی دور تا دور شهر می کشیدند تا شهر از دستبرد دزدان در امان باشد. برج ها و دیوارهایی که هنوز هم آثاری از آن به جا مانده است. مانند دیوار بزرگ گرگان، که به دست ساسانیان در قرن 5 میلادی برای حفاظت در برابر دشمنان خود ساختند. در قدیم نیز برای حفاظ روی دیوار لبه ی دیوار را نامتقارن در نظر میگرفتند به صورتی که دست اندازی به آن راحت نباشد.  امروزه شرکت صنایع فلزی کاوه این افتخار را دارد تا با الهام گیری از طبیعت و علم آهنگری که از پهلوانانی مانند کاوه آهنگر به ما ارث رسیده است انواع حفاظ های روی دیوار، مانند حفاظ روی دیوار بوته ای، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی، حفاظ آبشاری و ...  سازگار با محیط زیست را برای شما عزیزان خلق نماید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۹
ا. محمدی
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۹ ق.ظ

حفاظ آبشاری

حفاظ آبشاری

حفاظ آبشاری در بین حفاظ های روی دیوار نسل جدید از نظر قدرت محافظت و کیفیت در رده سوم بعد از حفاظ گوزنی و بوته ای قرار دارد. حفاظ آبشاری از نظر قیمت ارزان تر از دو حفاظ گوزنی و بوته ای  می باشند. در زیر به صورت خلاصه مشخصات فنی حفاظ آبشاری بیان گردیده است.


 مشخصات فنی حفاظ روی دیوار آبشاری

نوع رنگ: رنگ الکترواستاتیک کوره ای

جنس رنگ: پوشش فام درجه یک

تراکم حفاظ: 11 الی 14 ردیف صلی در هر شاخه

طول هر شاخه: 2 متر

ارتفاع حفاظ:   50-140 سانتیمتر                ارتفاع بهینه: 90 سانتی متر

 عرض حفاظ: 40-75 سانتی متر

نوع جوش: الکترود(جوشکاری دو طرفه)

سایز میلگرد: 90 درصد میلگرد 10 و 10 درصد میلگرد 8

مقطع برش پیکان ها: 2-4 سانتی متر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۰۹
ا. محمدی
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

مزایای درب های آکاردئونی

حرکت ریلی و جمع شو درب های آکاردئونی باعث می شود رفت و آمد راحت تر صورت گیرد. بیشترین کاربرد این درب ها برای مکان های مسکونی و تجاری می باشد. همچنین درب های آکاردئونی بهترین محافظ برای درب های بزرگ مانند درب های پارکینگ می باشند چون علاوه بر حرکت آسان، قابلیت اتوماتیک سازی نیز دارند و مهمتر از همه هزینه پرداختی شما بابت این درب ها بسیار کمتر از سایر درب ها با همین کاربرد  می باشد.  از مزایای دیگر این درب های آکاردئونی برای درب پارکینگ یا انبار یا کارخانجات، تامین کل فضای ورودی درب برای حرکت میباشد و خود درب هنگام باز و بسته شدن محدودیتی برای فضا ایجاد نمی نماید.

دیگر مزایای درب های آکاردئونی خطای بسیار کم هنگام ساخت آنها می باشد. حرکت این درب ها بسیار روان و آسان است و هیچگونه سرو صدایی هنگام باز و بسته شدن ندارند. نسبت به درب های دیگر ضریب امنیتی بالاتری دارند زیرا پرچ های این درب ها دارای استحکام فوق العاده ای می باشد.

و از همه مهمتر در مقابل امنیتی که  درب های آکادئونی برای شما فراهم می نمایند کمترین هزینه ممکن را برای تامین امنیتتان پرداخت خواهید نمود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

درب های آکاردئونی

طراحی درب های آکاردئونی بر اساس هنر لطیف موسیقی صورت گرفته است و همانطور که از نامش پیدا است ساختار آن برگرفته از ساز آکاردئون که در اوایل قرن نوزدهم در اروپا اختراع شده می باشد. اغلب درب هایی که برای ساختمان ها استفاده می شوند ضعیف هستند مخصوصاً درب های ورودی آپارتمان ها که مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی امنیت ساختمان هستند و سارقان براحتی می توان از سد محافظت آنها بگذرند.

برای افزایش ایمنی این درب ها در حالی که زیبایی خود را نیز حفظ کنند می توان از درب های آکاردئونی استفاده نمود. درب های آکاردئونی همانطور که نام و ساختارش برگرفته از هنر موسیقی است بسیار هنرمندانه طراحی گردیده اند و نه تنها زیبایی درب ساختمان را نمی پوشاند بلکه به زیبایی آن جلایی خاص می بخشد.

شرکت صنایع فلزی کاوه افتخار دارد تا با طراحی مختلف این درب ها در اشکال گوناگون تمامی سلیقه های مشتریان خود را پوشش دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ

مشخصات فنی حفاظ بوته ای

نوع رنگ: رنگ الکترواستاتیک کوره ای

جنس رنگ: پوشش فام درجه یک

تراکم حفاظ: 8 الی 16 ردیف صلی در هر شاخه

طول هر شاخه: 2 متر

ارتفاع حفاظ:   40-30 سانتیمتر                  ارتفاع بهینه: 90 سانتی متر

 

عرض حفاظ: 75-30 سانتی متر

نوع جوش: الکترود(جوشکاری دو طرفه)

سایز میلگرد: 90درصد میلگرد 10 و 10 درصد میلگرد 8

مقطع برش پیکان ها: 4-2 سانتی متر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۵۰
ا. محمدی
چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مشخصات حفاظ بوته ای


مشخصات حفاظ بوته ای


حفاظ بوته ای با توجه به ساختار خارهای بیابان طراحی گردیده اند.ارتفاع حفاظ بوته ای معمولا 30-140 سانتی متر بالای دیوار است که البته هرچه ارتفاع بلند تر باشد احتمال عبور از بالای آن مشکل تر خواهد بود. سایز بهینه ارتفاع حفاظ بوته ای 90 سانتی متر است. سر شاخ های حفاظ بوته ای طوری طراحی گردیده است که عبور هر سارقی را غیر ممکن می سازد. بین حفاظ های روی دیوار حفاظ بوته ای شبیه ترین حفاظ از لحاظ ساختار به حفاظ گوزنی می باشد و تقریبا تمامی مزایای حفاظ شاخ گوزنی را نیز دارا می باشد.عرض شاخه های حفاظ بوته ای بین 30 تا 75 سانتی متر می باشد که هر چه این عرض بیشتر باشد مسلما امنیت بالاتر می رود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۰
ا. محمدی
دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

دیگر مزایای حفاظ های نسل جدید

در بخش قبل به افزایش امنیت در کنار زیبایی حفاظ های نسل جدید اشاره گردید. از دیگر مزایای این حفاظ ها انعطاف پذیر بودن آن در مقابل سلیقه مشتریان می باشد. با توجه به سلیقه مشتریان و بازدید از دیوار مورد نظر جهت حفاظ چینی می توان ابعاد و ارتفاع و ضخامت حفاظ ها را تعیین نمود.

یکی دیگر از مزیت های این حفاظ که عدم ورود حیوانات ناخواسته مانند گربه به داخل خانه، ویلا، باغ و ... می باشدو ساختار درهم تنیده حفاظ های نسل جدید مانند حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی مانع ورود حیوانات مزاحم می گردد. چه بسا بسیاری از مردم از ورود حیواناتی که با انسان همزیستی می نمایند مانند گربه ناراحت و ناراضی هستند. و بسیاری از افراد بارها اقدام به اخراج این حیوانات حیاط منزل نموده اند اما باز وارد حیاط یا بالکن ساختمان می گردند. با نصب حفاظ های نسل جدید از ورود این حیوانات به طور کلی جلوگیری می شود و کودکان با خیال راحت بدون ترس از آلودگی های محیطی که این حیوانات ایجاد می نمایند می توانند در حیاط منزل بازی کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۴
ا. محمدی
يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

چرا حفاظ های نسل جدید بهترند؟

 

 

حفاظ های نسل جدید شامل حفاظ های شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نی زار و لاله ای هستند. این حفاظ ها را می توان به عنوان حفاظ دیوار و در بعضی موارد حفاظ پنجره مورد استفاده قرار داد. اما دلیل بهتر بودن ای حفاظ ها نسبت به حفاظ های قدیمی چیست؟

به طور خلاصه :

1-    حفاظ های نسل جدید، به دلیل ساختار تیز و متراکم و درهم خود مانع عبور آسان سارقین می شوند. چه بسا هنگامی که سارقین بخواهند از دیوار عبور کنند زخمی شده و از ادامه کار باز می مانند.

2-    حفاظ های قدیمی به علت اینکه ضخامت کمی در عرض دیوار دارند، فقط محدوده ی کمی از دیوار را پوشش می دهند در نتیجه سارقین فضای کافی جهت دست انداختن و گذاشتن پا بر روی دیوار دارند و براحتی می توانند روی دیوار تردد کنند.

3-    حفاظ های قدیمی صرفاً نقش نرده را بالای دیوار ایفا میکنند و کارایی حفاظتی فوق العاده پایینی دارند.

4-    شکل ظاهری حفاظ های قدیمی، نمای ساختمان را از بین می برد و نرده نرده بودن آن انسان را یاد زندان می انداخت اما حفاظ های جدید با شکلی زیبا و ظاهری که به طبیعت نزدیک است نه تنها نمای ساختمان را تخریب نمی کند بلکه ظاهری زیبا به ساختمان می بخشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

حفاظ بوته ای

حفظ بوته ای


حفاظ بوته ای با الهام از بوته های خار که عبور هر جنبنده ای از آن امری سخت و شاید حتی ناممکن می باشد طراحی گردیده است. حفاظ بوته ای، حفاظی فلزی است که با فرم دادن میلگرد های تیز در کنار هم و به شکل بوته های خار ساخته شده است. این بوته ها با اندازه های مختلف جوشکاری و رنگ امیزی می گردند.

این نوع حفاظ مانند شاخه های خار در جهات مختلف به صورت نامنظم رشد یافته اند و در شبکه ی درهم تنیده ای را ایجاد نموده اند که عبور از این شبکه در هم تنیده بسیار سخت و ناممکن است. در حال حاضر حفاظ های بوته ای و سایر حفاظ های مشابه آن مثل حفاظ شاخ گوزنی، نی زار و لاله ای و ... که با عنوان نسل جدید حفاظ های امنیتی مطرح هستند در بازار، گوی رقابت را از حفاظ های قدیمی مانند حفاظ نیزه ای و میله ای سبقت گرفته اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

حفاظ شاخ گوزنی

 

 

حفاظ های تولیدی در شرکت صنایع فلزی کاوه به دو دسته حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای تقسیم می شود.

حفاظ شاخ گوزنی با الهام از ساختار شاخ های گوزن جهت محافظت از دیوارهای حیاط و سر در خانه ساخته شده اند. ساختار شاخ گوزنی این حفاظ به گونه ای است که شاخ گوزن ها کنار یکدیگر به صورت منظم رشد یافته اند و از لبه ی دیوار کار محافظت را انجام می دهد. ساختار شاخ گوزنی این حفاظ ها به گونه ای طراحی گردیده است که مانع حرکت سارقین بر روی لبه ی دیوار می شود و امکان تردد هیچ جنبنده ای بر روی دیوار وجود ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی در عین داشتن ضریب امنیتی بالا، نه تنها چهره ی دیوار را زشت و بدفرم نمی کند بلکه زیبایی دیوارها و سردر خانه را نیز افزایش می دهد. این حفاظ ها نصب ساده و آسان دارند وطراحی آن بسیار هنرمندانه و شکیل صورت گرفته است.

و امروزه بیش از 95 درصد حفاظ های دیواری تولیدی در ایران شاخ گوزنی می باشد و نسبت به سایر حفاظ ها توانسته جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد و بازار رقابت را از آن خود سازد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ق.ظ

مزیت حفاظ های دیواری به سایر سیستم های امنیتی

از مزیت های عالی حفاظ های دیواری پیشگیری واقعه قبل از وقوع آن است. زیرا بیشتر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مدار بسته پس از اینکه واقعه وقوع پیوست کارشان آغاز میشود و حتی اگر پیگیری ها برای یافتن سارقان نتیجه داشته باشد مستلزم وقت و هزینه زیادی است چه بسا ممکن است سرقت آسیب جانی و روانی داشته باشد. یا حتی شیئ ربوده شود که آسیب پذیر بوده است.


حفاظ های تولیدی این شرکت به دو بخش حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای تقسیم می گردد.

حفاظ شاخ گوزنی با الهام از طبیعت، ترکیب نما خانه تان را از بین نمی برد و در عین حال زیبایی خاص آن، درخشش نما خانتان را بیشتر به رخ می کشاند و نصب آسان و کم هزینه ای دارد همچنین نسبت به سایر روش ها به دلیل وجود شاخ های تیز شده بسیار بالا امنیت فوق العاده ای دارد. در نتیجه برای ایجاد امنیت خانه تان بیشترین امنیت با کمترین هزینه را دربرخواهد داشت. البته با توجه به سلیقه های متفاوت مشتریان، این حفاظ به لحاظ ظاهری به اشکال گوناگونی طراحی گردیده است. که شامل : حفاظ  آبشاری , حفاظ لیلیوم, حفاظ سرنیزه ای مدرن, حفاظ نیزاری , حفاظ لاله ای , حفاظ شعله ای و ....

یکی دیگر از قابلیت این حفاظ ها نحوه ی نصب و طراحی آن می باشد که موجب میگردد در طولانی حفاظ به عارضه زنگ خوردگی مبتلا نشود. زیرا بیشتر حفاظ ها پس از مدتی بدلیل تجمع قطرات آب در محل نصب دچار فرسودگی می گردند. این حفاظ ها در ارتفاع های متعدد قابل ساخت می باشد و با توجه به نظر مشتری و مکان قرار گیری آن میتواند ارتفاع آن را طراحی نمود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
ا. محمدی
چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۸ ب.ظ

حفاظت

اگر به جهان هستی که در ان زندگی می کنید به دقت بنگرید می بینید هر آفریده ای حتی اگر جاندار نباشد کلمه حفاظت را بخوبی دریافت کرده است. خداوند هیچ یک از آفریده هایش را بدون قرار دادن حفاظی در مقابل آسیب های محیطی اش قرار نداده است. وقتی به لاکپشت بدنی نرم داده در مقابل حفاظی محکم تر از سنگ برایش فراهم نموده است.وقتی دشمنی مانند شیر برای گوزن قرارداده شاخ هایی تیز و برنده نیز به او عطا کرده است. یا وقتی به درخت نارگیل قامتی رعنا بخشیده در عوض برای میوه اش  پوستی محکم قرار داده که در مقابل سقوط و نیروی جاذبه جان سالم به در برد. از حیوانات و گیاهان که بگذریم که کوچکترین مخلوقات جهان هستی هستند می توانیم کره ی زمین را ببینیم. خداوند زمین را میان انبوهی از شهاب سنگ ها و تابش شدید ستاره ای به نام خورشید و اشعه های فرابنفشش رها نکرده است و محافظی به نام جو و لایه ازن به آن بخشیده که پرتوهای پاک خورشید فقط به مخلوقات زمینی اش برساند.

حال انسان که اشرف مخلوقات جهان است با دانشی که خدا به او بخشیده برای آرامش شب هنگام شو جایگاهی برای پرورش ادامه نسلش، بنایی به نام خانه خلق نموده است. هرچه این خانه مستحکم تر ساخته شود افراد ساکن در آن احساس آرامش بیشتری در آن دارند. دیوارهای مسقف، راه را بر روی اغیار می بندند و تنها راه ورود به خانه پنجره ها و دربی است که راه ورود به این آرامشگاه است.

پنجره ها اگر سست باشند و درب ورودی از جنس چوب باشد خیلی سریع ممکن است در نبود افراد خانه، یا حتی شب هنگام که اهالی خانه در خواب هستند به وسیله دزدان براحتی باز شوند. برای حل این مشکل باید از طبیعت الهام گرفت.

شرکت صنایع فلزی کاوه افتخار دارد برای حفاظت از خانه شما ، با الهام گیری از حفاظ هایی که خداوند برای آفریده هایش قرار داده، انواع حفاظ ها را برای درب و پنجره خانه و دیوارهای حیاطتان، نرده های راه پله ارائه دهد. محصولات شرکت با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت برای بهترین مشتریان که شما باشید طراحی گردیده است. درب و حفاظ دیواری دارای نصبی آسان و چهره ای متناسب با انواع دیوارهای سنگی، فلزی، کامپوزیت و .... می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۸
ا. محمدی