صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال ۱۴۰۰

 

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال ۱۴۰۰

نرده ها انواع مختلفی داشته و مهم‌ترین آن‌ها نرده فلزی است. نرده فلزی خود به واسطه‌ی طراحی‌های متنوع و اشکال گوناگونی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سایت آهنگر، در طراحی و تولید نرده می‌تواند از جهات مختلفی تنوع ایجاد کرد و این تنوع در طراحی اجزا و قطعات نرده، تراکم قطعات، ارتفاع نرده و ... قابل مشاهده است. این خصیصه در نرده‌ها باعث می‌شود بتوانید آن‌ها را با نماهای مختلف و سبک‌های گوناگونی طراحی داخلی هماهنگ کرده و حتی آن را به یکی از مهم‌ترین عناصر در معماری داخلی بدل کنید. در ادامه ضرورت استفاده از نرده راه پله را بررسی می‌کنیم.

چرا باید از نرده راه پله استفاده کنیم؟

پاسخ به این سوال در نزد همه یکسان نیست و گاهی افراد با اهداف مختلفی دست به سفارش و طراحی و نصب نرده راه پله می‌زنند. در ادامه رایج‌ترین جواب‌ها به این پرسش را مطرح می‌کنیم.

نرده راه پله برای ایمنی ضروری‌ست: راه پله مسیری برای رفتن به سطحی مرتفع‌تر است. در اغلب موارد این عنصر برای رسیدن به طبقه‌ی بالا ساخته می‌شود. بدیهی‌ست که خود راه پله نیز دارای ارتفاع باشد و ارتفاع عموماً به عنوان یک پارامتر خطرآفرین به ویژه برای گروهی خاص از افراد تلقی می‌شود. برای مثال کودکان یکی از گروه‌های آسیب‌پذیر در این زمینه هستند و وجود نرده باعث اطمینان خاطر والدین از این موضوع می‌شود. در خصوص نرده‌های مورد استفاده برای حفظ امنیت کودکان باید به تراکم بیشتر اجزا نیز توجه کرد.

نرده پله و تکیه گاهی برای سالمندان: نرده ها یک کارکرد بسیار مهم دیگر دارند و آن کمک به افرادی‌ست که به راحتی نمی‌توانند از پله بالا بروند. سالمندان معمولاً برای بالا رفتن از پله دست‌شان را بر روی نرده گذاشته و از نیروی دست‌شان نیز کمک می‌گیرند.

نرده یک عنصر زیبا برای نمای داخلی و خارجی: علاوه بر موارد بالا پله کارکردی تزئینی نیز داشته و به زیباتر شدن فضای بیرونی و داخلی ساختمان کمک فراوانی می‌کند.

لیست قیمت نرده راه پله ۲۵  فروردین سال ۱۴۰۰ – صنایع فلزی آهنگر

معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی را همه می‌شناسیم. این حفاظ که باعنوان انگلیسی Folding Security Gates شناخته می‌شود، به دلیل ساختار بهینه و محکمی دارد در همه جای دنیا بسیار مورد توجه بوده و از آن برای حفظ ایمنی منازل مسکونی و اماکن تجاری، به ویژه مغازه‌ها و پاساژها استفاده می‌شود.

این درب مزیت‌های مختلفی از جمله فضای مورد استفاده‌ی کم، باز و بسته شدن ریلی، سر و صدای کم در هنگام باز و بسته شدن و استحکام و امنیت دارد. این بسیار مهم است که این حفاظ با وجود مزیت‌های خوبی که دارد نسبت انواع دیگر حفاظ‌ها بسیار زیباتر و جذاب‌تر است. در ادامه با ساختار این حفاظ بیشتر آشنا می‌شوید.

ساختار درب آکاردئونی

درب آکاردئونی ویژگی‌های ساختاری و ظاهری مهمی دارد. اولین مزیت این حفاظ قابلیت سفارش دادن و استفاده‌ی آن برای درب‌هایی با اندازه‌های مختلف است. در واقع برای انواع درب‌های تک لنگه و یک و نیم لنگه آپارتمانی و درب‌های بزرگ ورودی ساختمان می‌توان از این درب‌های آکاردئونی استفاده کرد.

نکته‌ی حائز اهمیت در ساخت حفاظ‌های آکاردئونی استاندارد، استفاده از لولاهای محکم و ایمن است. همچنین این حفاظ‌ها قفل‌هایی استاندارد داشته و به همین دلیل باز کردن آن‌ها کار راحتی نیست. البته از مزیت‌های بسیار مهم این درب امکان استفاده و نصب چند قفل بر روی آن است.

به دلیل تنوع در ابعاد و استاندارد بودن این حفاظ‌ها، کاربردهای مختلفی در آن‌ها مشاهده می‌شود که در بخش بعد به آن‌ها خواهیم پرداخت.

کاربرد حفاظ آکاردئونی

درب آکاردئونی را در اماکن مختلفی می‌توان دید. از مکان‌های رایج استفاده از این درب‌ها در ورودی اصلی ساختمان و ورودی آپارتمان‌های مسکونی، دفاتر تجاری و اداری، مطلب‌ها و مراکز آموزشی‌ست. اما کاربرد این درب محدود به این موارد نشده و بخش قابل توجهی از آن مربوط به مغازه‌ها، مکان‌های تجاری، نمایندگی‌ها و اصناف مختلف است.

استفاده از این حفاظ به جای انواع کرکره‌ها، سبب زیبایی بیشتر و حتی سهولت در باز و بسته کردن حفاظ می‌شود. از طرفی با استفاده از این حفاظ در مواقعی که اماکن تعطیلند، امکان مشاهده‌ی ویترین آن‌ها برای عابرین فراهم است (با رعایت فاصله‌ی ایمنی ویترین و قفسه‌ها از حفاظ) و این یک مزیت بزرگ است.

استفاده از درب آکاردئونی حتی در بانک‌های بسیاری در سطح شهر مشاهده می‌شود و این نشان از ایمنی و استحکم مناسب این درب دارد. البته همه‌ی این‌ها منوط به تهیه و تامین درب آکاردئونی ساخته شده توسط مجموعه‌ای معتبر و حرفه‌ای نظیر صنایع فلزی آهنگر است. چرا که در غیر این صورت و استفاده از درب‌های غیراستاندارد ممکن است درب مورد نظر از نظر ماندگاری و دوام در سطح پایینی قرار داشته باشد و همچنین استحکام و ایمنی آن نیز در حد مطلوبی نباشد.

آدرس سایت صنایع فلزی کاوه: www. ahangar.org

شماره تماس: ۰۹۱۰۷۵۰۰۰۹۳

انتهای رپرتاژ آگهی منبع خبرگذاری ایسنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی