صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ

علت تفاوت در قیمت فروش درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردونی یکی از بهترین نرده ها برای محافظت از ورود بیگانگان به فضای داخلی منازل است. این درب های آهنی با رنج قیمتی متفاوتی به فروش می رسند که موجب سردرگمی مشتری ها شده است. قیمت فروش درب آکاردئونی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان است. در این مطلب از علت تفاوت در قیمت فروش درب آکاردئونی می گوییم.

حفاظ آکاردئونی

قیمت فروش درب آکاردئونی چقدر است؟ 

 

صنایع فلزی کاوه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی در کشوراست. این شرکت تولیدی انواع درب آکاردونی در طرح ها و شکل های مختلف را به خریداران عرضه می کند. همه محصولات این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و فلز استفاده نشده و مرغوب تولید شده است. تفاوت در قیمت فروش درب آکاردئونی  در مواد اولیه و تراکم آن است.

طرح های زیبای درب آکاردئونی پروانه ای، سه گل، چهارگل و کلاسیک با زیبایی بی نظیر و امنیت فوق العاده بهترین انتخاب برای خانواده ها هستند. قیمت فروش درب آکاردئونی با طرح های مختلف، اندک تفاوتی را خواهد داشت. درب آکاردئونی نباید موجب نازیبایی و ناهماهنگی با فضای آپارتمان و راهرو باشد. طرح های مختلف و زیبای این نرده ها هماهنگی کامل با نمای ساختمان داشته و بر طبق سلیقه مشتری انتخاب خواهد شد.

وزن متریال به کار رفته در درب با توجه به اندازه، تفاوت دارد. درب هایی که برای فضاهای مختلف سفراش داده می شوند، اندازه های متفاوت و گاه غیر استاندارد دارند در این مورد اندازه گیری دقیق، مشخص کننده قیمت نهایی است. درب ها بر روی ریل های روان و استاندارد حرکت کرده و به سادگی قابل باز و بسته شدن است.

درب آکاردئونی با رنگ های الکترواستاتیک کوره ای رنگ آمیزی می شود.تنوع رنگ حفاظ در هماهنگی کامل با رنگ دیوار و نمای ساختمان، قابل سفارش و تولید است. علاوه بر آن ارسال به شهرستان ها با هماهنگی انجام شده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد. 

 

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
طراحی زیبایی داره. متشکرم از اطلاع رسانی.

************************

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی