صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ

آشنایی با حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مقاوم ترین و امن ترین سازه های حفاظتی است که بر روی دیوار حیاط و لبه های تراس نصب می شود. حفاظ شاخ گوزنی در طرح های زیبا و متنوعی در بازار عرضه می شود. حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم بدون شک از زیباترین طرح های نسل جدید حفاظ روی دیوار است که در بین مشتری ها بسیار پر طرفدار شده است.

حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم چیست؟

 

مهم ترین اصل در شرکت صنایع فلزی کاوه ، جلب رضایت مشتریان است. در این راستا طراحان با تجربه با طراحی جدید و مدرن حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم توانسته اند سلیقه های مختلف را راضی کنند. انواع حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ آبشاری، حفاظ نیزار و حفاظ لیلیوم شرکت کاوه علاوه بر زیبایی از استحکام زیادی نیز برخوردار هستند.

امنیت بالا، تراکم  سازه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی، سادگی خرید شاخ گوزنی و قابلیت ساخت در ابعاد مختلف موجب شده تا همواره تقاضای بیشتری برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم  ارسال به سراسر ایران وجود داشته باشد.

تنوع در رنگ بندی حفاظ شاخ گوزنی را می توان در حفاظ لیلیوم به غایت دید. امکان استفاده از دو رنگ در حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم بنابر سفارش مشتری امتیازی است که به خریداران قدرت انتخاب بیشتری می دهد. رنگ این حفاظ الکترواستاتیک و کوره ای است به این ترتیب در اثر مرور زمان، شاهد ریختگی و زنگ زدگی حفاظ نخواهیم بود. برای زیبایی بیشتر بهتر است رنگ سر نیزه های تیز با نرده ها به گونه ای متفاوت طراحی شود.

حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم ، بخشی از زیبایی ساختمان را نیز بر عهده دارد. هماهنگی این حفاظ با نمای بیرونی و ظاهر ساختمان در نوع خود بی نظیر است. استفاده از مواد اولیه استاندارد کیفیت سازه را بیشتر کرده و استحکام حفاظ روی دیوار را به لحاظ امنیتی بالا می برد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی