صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

انواع سیستم های امنیتی و حفاظ های استاندارد برای محافظت از ساختمان های مسکونی و اداری در بازار موجود است. انتخاب از بین انواع حفاظ و سیستم های امنیتی سلیقه ای است. اغلب افراد با توجه بودجه و قیمت حفاظ، تصمیم گیری نهایی را انجام می دهند. کارایی و کیفیت حفاظ و سیستم محافظتی مهم ترین اصل در انتخاب و خرید آن است. در این مطلب انواع حفاظ و سیستم های امنیتی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

بهترین حفاظ

نرده های روی دیوار، درب آکاردئونی  یا دوربین مداربسته؟

 

دوربین های مدار بسته یکی از بهترین سیستم های امنیتی هستند که می توانند در شناسایی مجرمین بسیار دقیق عمل کنند. نرده های روی دیوار و انواع حفاظ دیواری قادر به شناسایی سارقین نیستند.

به نظر شما کدام سیستم کارآمدتر است حفاظ دیواری یا دوربین مدار بسته؟ جلوگیری از سرقت و ورود ییگانگان به فضای داخلی مهم ترین کاری است که از یک سیستم محافظتی انتظار داریم. یک سیستم محافظتی موثر باید بتواند  نفوذپذیری بیگانگان به فضای داخلی ، به طور کامل غیر ممکن کند.

انواع حفاظ روی دیوار و درب های آکاردئونی مانع از ورود سارقین به فضای حیاط و آپارتمان می شوند. حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم و انواع حفاظ روی دیوار بهترین سیستم محافظتی برای ساختمان هستند که نیازی به هزینه اضافی برای نگهداری و تامین برق و باتری مصرفی ندارند.

امکان عبور از بالای حفاظ به دلیل ارتفاع مناسب و سرنیزه های تیز و برنده وجود ندارد. عبور از بین حفاظ دیواری به دلیل تراکم بالا امکان پذیر نیست. در موارد اندکی که سارقین بدون در نظر گرفتن حفاظ، قصد عبور از روی دیوار را داشته اند، به شدت آسیب دیده و دچار جراحت های جدی شده اند.

شرکت صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و درب آکاردئونی در خدمت شهروندان گرامی است. به پیشنهاد کارشناسان شرکت کاوه بهتر است واحدهای آپارتمانی از درب آکاردئونی ضد سرقت جهت حفظ امنیت استفاده کنند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی