صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

چرا باید از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم؟

حفاظت از جان و مال یکی از طبیعی ترین رفتارهایی است که هر انسان سالمی از خود بروز می دهد. به همین دلیل از گذشته تا به امروز شاهد خلق و ترقی روش های متنوعی در زمینه حفاظت از حریم شخصی بوده ایم. در دوران باستان روش هایی نظیر تله گذاری در اطراف محل سکونت بسیار رایج بوده است. اما در جوامع متمدن امروزی، سعی افراد بر این است که با کم خطرترین و ارزان ترین راه ها، جلوی تجاوز سارقین به حریم خصوصی افراد گرفته شود. استفاده از حفاظ ساختمان نظیر انواع حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی نیز به همین علت است.

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ ساختمان چیست؟

به طور کلی به هر نوع وسیله حفاظتی که مانع ورود سارقین و افراد ناخواسته به ساختمان شود، حفاظ ساختمان می گویند. انواع حفاظ پنجره ها، حفاظ درب آکاردیونی و حفاظ روی دیوار نمونه هایی از حفاظ ساختمان هستند.

حفاظ روی دیوار چیست؟

حفاظ روی دیوار به انواع متفاوتی از حفاظ در طرح ها و اندازه های گوناگون گفته می شود که با نصب بر روی دیوار، مانع عبور افراد می گردد. بنابراین با نصب حفاظ روی دیوار می توانید تقریبا مطمئن باشید که هیچ دزدی، حتی اگر نردبان داشته باشد، از روی دیوار حیاط عبور نخواهد کرد.
قدیمی ترین نوع حفاظ روی دیوار، حفاظ سرنیزه ای است. اما انواع جدیدتر و زیباتری از حفاظ روی دیوار ساخته شده که حفاظ لیلیوم، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی و... نمونه هایی از آن است. در این میان حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین انواع حفاظ روی دیوار است که نصب آن به همه خانه هایی که دارای حیاط هستند، توصیه می گردد.

چرا شاخ گوزنی؟

اگرچه حفاظ شاخ گوزنی جدیدترین نوع حفاظ روی دیوار نیست، اما بدون شک یکی از ایمن ترین انواع حفاظ ساختمان محسوب می شود. در صورتی که تراکم، عرض و ارتفاع مناسبی برای حفاظ شاخ گوزنی انتخاب شود، عبور از روی آن تی زمانی که روی زمین قرار گرفته باشد نیز غیر ممکن است. به همین دلیل است که حتی نیروی انتظامی نیز حفاظ شاخ گوزنی را تایید می کند.
برای انتخاب صحیح ابعاد حفاظ شاخ گوزنی یا مشورت در خصوص انواع حفاظ ساختمان می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید.
مزیت دیگر حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار، ظاهر متفاوت و نسبتا زیبای آن است. این تفاوت ظاهری به خصوص در مقابل حفاظ سرنیزه ای که ظاهری شبیه به زندان به ساختمان ها می بخشد، بسیار مشهود است.
در پایان، قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار، دلیلی است که باید دیوار هر ساختمانی را مجهز به این نوع حفاظ ساختمان گرد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی