صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

تامین امنیت و آرامش با حفاظ شاخه گوزنی

نصب درب های ضد سرقت، دوربین های مدار بسته، آژیر خطر و دیگر تجهیزات امنیتی در آپارتمان ها و فروشگاه های بزرگ برای ایمن سازی و بالا بردن ضریب امنیت انجام می شود. حفاظت از محیط زندگی و کاری آرامش بیشتری را به همراه دارد. انواع حفاظ روی دیوار یکی از پر طرفدارترین سازه های امنیتی در جهان است که ضریب امنیتی بسیار بالایی را ایجاد می کند. حفاظ شاخه گوزنی پر فروش ترین حفاظ دیواری شرکت کاوه است که در این مطلب به آن می پردازیم.

 

حفاظ شاخه گوزنی

ارزیابی حفاظ شاخه گوزنی کاوه

 

انتخاب محل هدف برای سرقت به سهولت دسترسی و ریسک پایین ورود بستگی دارد. تحقیقات نشان دهنده آن است که نصب سیستم های امنیتی و حفاظ دیواری، ریسک سرقت را بالاتر می برد. از این رو سارقین تمایلی به ورود غیر مجاز به اماکنی که از سیستم های محافظتی و یا حفاظ و نرده های امنیتی استفاده می کنند، ندارند.

نصب حفاظ شاخه گوزنی در فضای خارجی آپارتمان، کارگاه تولیدی و یا انبار، سارقین را از محل دور می کند. به نظر شما بالا رفتن از یک دیوار بدون حفاظ ساده تر است یا دیواری ایمن با حفاظ شاخه گوزنی؟ بدیهی است دیوارهای محافظت شده، طعمه خوبی برای سارقین نباشند. بالا رفتن از دیوار و ریسک عبور از حفاظ شاخه گوزنی به طور حتم منجر به صدمه دیدن سارق شده و در نتیجه سرقت منتفی خواهد شد. 

انتخاب گزینه های ساده تر و سهل الوصول تر برای سرقت مناسب تر است . با نصب حفاظ شاخه گوزنی روی دیوار امنیت و حریم ملک را از گزند بیگانگان حفظ کنید. شرکت صنایع فلزی کاوه بزرگترین تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار و حفاظ شاخه گوزنی در سراسر کشور است. حفاظ های تولیدی ما برای مجنمع های شهرکی مسکونی، شهرک صنعتی، پایانه ها و محل انبار لوازم تولیدی بیشترین کاربرد را دارد.

حفظ امنیت، تراکم بالا، استحکام سازه، غیر قابل نفوذ بودن، مواد اولیه استاندارد در کنار زیبایی و رنگ های سفارشی، علت اصلی انتخاب حفاظ شاخه گوزنی توسط مشتریان است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
افسانه رر

حفاظ شاخه گوزنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی