صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

قیمت درب اکاردئونی آپارتمان چقدر است؟

درب آکاردئونی آپارتمان یک سازه حفاظتی- امنیتی است که برای جلوگیری از ورود بیگانگان به کار می رود. این سازه بر روی قاب و چهارچوب درب آپارتمان نصب می شود. در واقع نیازی به در نظر گرفتن فضای اضافی برای نصب درب آکاردئونی وجود ندارد. در این مطلب به سوالات در ارتباط با قیمت درب آکاردئونی آپارتمان پاسخ داده می شود؟

 

حفاظ درب آکاردئونی

محاسبه قیمت درب آکاردئونی آپارتمان

 

شرکت صنایع فلزی کاوه سازنده انواع درب های آکاردئونی ضد سرقت آپارتمانی در کشور است. درب آکاردئونی آپارتمان در سایزهای متفاوتی برای تصب بر روی تمام مدل های درب، ساخته می شود. لذا قیمت درب آکاردئونی آپارتمان با توجه به اندازه درب اصلی محاسبه شده و محدوده قیمتی در برآورد اولیه کارشناسان این شرکت اطلاع رسانی می شود.

قیمت درب آکاردئونی آپارتمان با هزینه حمل

ارسال و نصب درب آکاردئونی بر عهده شرکت است و نیازی به هزینه های جانبی نیست. درب های تولیدی از بهترین نوع فلز کار شده و قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشد. استفاده از رنگ های کوره ای مزیتی است که حتی در هوای مرطوب نیز درب آکاردئونی کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و به مرور زمان فلز دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهد شد؟

نصب بدون خرابی درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی آپارتمان در مقایسه با سایر محصولات حفاظتی بسیار کمتر است. علاوه بر آن نصب و استفاده از این سازه بدون نیاز به خرابی و عملیات دیگری است. به طور معمول درب ورودی آپارتمان با هر اندازه و شکلی که باشد، هیچ تخریبی بر روی دیوار و یا درب انجام نخواهد گرفت. قیمت درب آکاردئونی آپارتمان شامل هزینه نصب و حمل نیز خواهد شد.

ریل های روان امکان کاربری راحت را برای استفاده از درب آکاردئونی فراهم کرده است. کیفیت درب های آکاردئونی کاوه در مقایسه با  قیمت درب آکاردئونی آپارتمان بسیار مطلوب است. رضایت مشتریان اصل مهمی است که در ساخت حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی کاوه لحاظ می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی