صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ب.ظ

جلوگیری از سرقت در عید نوروز

عید نوروز یکی از بزرگ ترین جشن های ما ایرانیان است و اغلب افراد در این ایام به سفرهای نوروزی و دید و بازدید از اقوام می پردازند. به همین علت در ایام نوروز معمولا حتی آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی پر جمعیت نیز خالی خواهد شد. همه ما به خوبی می دانیم که ساختمان های خالی بهترین گزینه برای سارقان است. چرا که می توانند به راحتی و بدون دیده شدن وارد ساختمان شده و با خونسردی قفل ها را باز کرده و هر آنچه مایل هستند، به سرقت ببرند. بنابراین باید برای حفاظت از ساختمان در ایام عید چاره ای اندیشید. در گذشته با راه های جلوگیری از سرقت از محل کار آشنا شدیم. در این مطلب، به تامین امنیت منزل خواهیم پرداخت. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها، استفاده از انواع حفاظ ساختمان است.

حفاظ ساختمان به دو دسته کلی حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی تقسیم می شود، که کاربرد هریک را برایتان شرح خواهیم داد.

 

حفاظ ساختمان

 

حفاظ روی دیوار چیست؟

حفاظ روی دیوار همانطور که از نامش پیداست بر روی دیوار حیاط و قسمت بیرونی ساختمان ها نصب می گردد و امکان عبور از روی دیوار را از سارقین سلب می کند. حفاظ روی دیوار مناسب خانه های شخصی و حیاط دار است. پس می توانید در آپارتمان ها و مجتمع هایی که دارای حیاط هستند نیز از آن استفاده نمایید. حفاظ روی دیوار دارای انواع متنوعی نظیر حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی و... است. حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد که با شاخه های در هم تنیده و نوک تیز و ظاهری نسبتا زیبا، حافظ ساختمان خواهد بود. می توانید از انواع حفاظ روی دیوار به عنوان حفاظ پنجره نیز استفاده نمایید.
در صورت داشتن هرگونه سوال درباره انواع حفاظ ساختمان می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید.

حفاظ درب آکاردئونی چیست؟

حفاظ آکاردئونی مخصوص درب های داخلی ساختمان ها است. این حفاظ قابلیت باز و بسته شدن دارد و بر روی درب ورودی منزل، درب پارکینگ، درب تراس و پنجره ها قابل نصب است. در حالت عادی که در منزل حضور دارید حفاظ آکاردئونی را به سادگی در ریل مخصوص به حرکت درآورده و گوشه دیوار جمع می کنید و هنگام خروج از منزل آن را به راحتی باز کرده و قفل می کنید. بنابراین حتی اگر سارقی موفق به ورود به راه پله ساختمان هم شد، به هیچ عنوان قادر به ورود به منزلتان نخواهد شد.

در صورتی که سوالاتی در خصوص انواع حفاظ ساختمان داشته یا قصد سفارش حفاظ ساختمان را دارید می توانید با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس گرفته و از مشاورین این شرکت کمک بگیرید. با نصب انواع حفاظ ساختمان در نعطیلات عید و ایام مسافرت کاملا آسوده خاطر باشید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی