صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ

ضرورت نصب حفاظ دیوار در کارگاه های تولیدی

کارگاه های تولیدی یکی از قطب های اقتصادی فعال در کشور هستند که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند. کارگاه های تولید پوشاک، کارگاه های ساخت اسباب بازی، ساخت فیلتر هوا، مبل سازی، کارگاه های فرش بافی و بسیاری از کارگاه های کوچک و بزرگ در ساخت لوازم مصرفی خانوارها سهیم هستند. حفاظت از دارایی های منقول  غیر منقول این کارگاه های تولیدی ، لزوم نصب حفاظ دیوار را چند برابر می کند.

 نصب حفاظ دیوار

چرا نصب حفاظ دیوار ضروری است؟

 

دستگاه ها  و ماشین آلات موجود در کارگاه های تولیدی از صدها هزار تا صدها میلیون قیمت دارند. این دستگاه های کوچک و بزرگ، گران قیمت هستند. خطر سرقت از کارگاه های تولیدی همیشه در کمین صاحبان کارگاه است. لزوم استفاده از درب ها ی آهنی، و انواع حفاظ دیوار به منظور حفظ اموال ساده ترین راه است.

ضرورت نصب حفاظ دیوار نه تنها در سرقت از لوازم و ابزار کارگاهی یک امر بدیهی است بلکه با نصب حفاظ دیوار می توان اموال تولیدی نظیر پوشاک دوخته شده، اسباب بازی های بسته بندی شده، فرش های دستبافت و هر کالایی را از خطر سرقت ایمن نگاه داشت.

 به طور معمول کارگاه های تولیدی در مناطق مسکونی قرار ندارند و اغلب در مناطق خارج از شهر دایر می شوند. در این موارد خطر سرقت و ورود از روی دیوار بیش از مواقع دیگر احساس می شود. صاحبان کارگاه ها و یا سرمایه گذاران عمده در این بخش با نصب انواع حفاظ دیوار می توانند آسایش بیشتری داشته باشند.

شرکت صنایع فلزی کاوه، تولید کننده انواع درب آهنی کرکره ای و حفاظ دیوار آماده نصب انواع حفاظ برای کارگاه های تولیدی با هر متراژ می باشد. کارشناسان کاوه با یک تماس در اسرع وقت به محل اعزام شده و علاوه بر مشاوره رایگان، اندازه گیری های لازم را نیز انجام می دهند. به محض پرداخت مبلغ پیش فاکتور، کار ساخت حفاظ دیوار با بهترین کیفیت آغاز خواهد شد.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۰
افسانه رر

نصب حفاظ دیوار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی