صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

حفظ امنیت  واحدهای تجاری کوچک و بزرگ شامل: پوشاک و مزون، کیف و کفش، فروشگاه های آرایشی بهداشتی ، طلا فروشی ها، ساعت و نقره جات،فروشگاه های رایانه و تلفن همراه،  مواد غذایی، کافی شاپ، رستوران و فست فود ها بسیار اهمیت دارد. در این اماکن سرمایه های نقدی یا غیر نقدی زیادی وجود دارد که می تواند مورد دستبرد قرار گیرد. نصب درب آکاردئونی در ورودی اماکن تجاری، موثرترین راه در جلوگیری از سرقت است.

درب آکاردئونی

نصب درب آکاردئونی در اماکن تجاری

 

اغلب واحدهای تجاری در شیفت شب تعطیل هستند و با قفل کردن درب ورودی محل را بدون نگهبان ترک می کنند. هر چند وجود نگهبان هم نمی تواند مانع از ورود سارقین شود ولی در اطلاع رسانی بسیار موثر است. به منظور حفظ امنیت واحدهای تجاری می بایست مانع ورود مزاحمین به داخل ساختمان شد.

با نصب درب آکاردئونی بر روی درب ورودی بنا، راه ورود غیر مجاز را مسدود کنید. درب آکاردئونی فضای زیادی را اشغال نمی کند و بر روی چهارچوب درب نصب می شود. از این رو مزاحمتی برای واحدهای دیگر نداشته و مانع تردد در راه پله نخواهد شد.

تنها با یک تماس کارشناسان صنایع فلزی کاوه در محل حاضر شده و اندازه گیری های لازم را جهت ساخت و نصب درب آکاردئونی انجام خواهند داد. چنانچه کالاهای با ارزش زیادی در محل تجاری دارید می توانید از قفل های بیشتری بر روی درب استفاده کرده و امنیت را بیشتر کنید.

به طور معمول دو قفل ایمن و استاندارد تو کار و روکار بر روی درب آکاردئونی کاوه نصب می شود. میلگرد استفاده شده استاندارد نمره 10 و تراکم سه لوزی درب آکاردئونی بیشترین استحکام و تراکم را بر روی ورودی ایجاد می کند. درب آکاردئونی به سادگی در روی ریل حرکت می کند و کارایی فوق العاده ای دارد. با نصب درب آکاردئونی مراقبت از واحدهای تجاری کار ساده ای خواهد شد.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
افسانه رر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی