صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

این روزها مجتمع های بزرگ و کوچک مسکونی در همه مناطق دیده می شوند. به طور معمول برای امنیت مجتمع های مسکونی از دوربین مدار بسته و یا حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شود. در تعطیلات عمومی نظیر عید نوروز، اکثر ساکنین خانه را ترک می کنند و این فرصتی است برای سارقین که وارد مجتمع شوند. دوربین مدار بسته هر تحرک غیر مجازی را ثبت می کند اما نمی تواند مانع ورود سارقین شود.

 حفاظ شاخ گوزنی

حفظ امنیت در تعطیلات با حفاظ شاخ گوزنی

 

سارقین به دنبال طعمه های ساده تر هستند تا اعمال مجرمانه خویش را انجام دهند. بدیهی است حفاظ روی دیوار و شاخه های تیز حفاظ شاخ گوزنی، طعمه ساده ای برای سارقین نیست. برخلاف حفاظ های قدیمی که خود وسیله ای برای بالا رفتن سارقین بودند، حفاظ های مدرن نظیر حفاظ بوته ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم و حفاظ شاخ گوزنی در عمل غیر قابل نفوذ هستند.

یکی از بهترین و مقاوم ترین حفاظ های روی دیوار در شرکت صنایع فلزی کاوه تولید می شود که به حفاظ شاخ گوزنی معروف است. این حفاظ دارای طراحی منحصر به فردی است که تراکم بالایی دارد. وجود سر نیزه های تیز و برنده حفاظ از مزایای فوق العاده آن است.

با توجه به ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و عرض زیاد آن، عبور از بین نرده ها و سرنیزه ها به طور کلی امکان پذیر نیست. در صورتی که ساکنین چندین روز متوالی در منزل حضور نداشته باشند، هیچ ورود غیر مجازی صورت نخواهد گرفت و امنیت کامل برقرار است.

حفاظ شاخ گوزنی با میلگرد نمره 10 استاندارد و نو ساخته شده و امکان برش، خمش و پیچش را پس از نصب نخواهد داشت. هیچ ابزاری قادر به برش نرده ها در ارتفاع بالا نیست. در صورت برش فرضی، هنوز موانع زیادی وجود دارد که به سادگی حذف نخواهند شد. ایمنی و امنیت را با حفاظ شاخ گوزنی کاوه تجربه کنید.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۳
افسانه رر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی