صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

اهمیت تامین امنیت منزل و روش های آن

همه ما در منزل خود تعدادی وسیله گران بها نظیر لپ تاپ، چند تکه طلا، پول نقد و... نگهداری می کنیم که باید تا حد ممکن از آن ها محافظت نموده و جلوی به سرقت رسیدن اموال خود را بگیریم.
یک راه حفاظت از اموال، قرار دادن آن ها در گاوصندوق است. گاوصندوق اگرچه امنیت بالایی دارد، اما گران قیمت بوده و بسیار جا گیر است. ضمنا بجز طلا، استاد و پول نقد، نمی توانید چیز دیگری در آن جای دهید و در منازل لوازم ارزشمند بسیاری وجود دارد.
دومین شیوه مقابله با سارقان، استفاده از انواع حفاظ ساختمان است. حفاظ ساختمان دو نوع مختلف دارد که می تواند شامل مسدود نمودن راه های ورودی و راه های غیر معمول ورود به ساختمان باشد.

 

تامین امنیت منزل

 

انواع حفاظ ساختمان

همانطور که گفته شد حفاظ ساختمان انواع متفاوتی دارد. برخی از آن ها مانند حفاظ درب آکاردئونی مخصوص راه های ورودی همچون درب و پنجره هستند و انواع حفاظ روی دیوار نیز مانع ورود سارقین به محوطه خارجی آپارتمان ها و منازل خواهند شد.

حفاظ درب آکاردئونی

نصب حفاظ درب آکاردئونی یکی از مفیدترین شیوه های تامین امنیت منازل است. چرا که این نوع حفاظ بر روی هر نوع دری قابل نصب می باشد.
می توانید از حفاظ درب آکاردئونی بر روی درب ورودی منزل خود استفاده نمایید تا سارقینی که به هر طریق وارد محیط ساختمان شده اند، در ورود به منزلتان ناکام بمانند.
همچنین از حفاظ درب آکاردئونی می توان بر روی پنجره ها و درب بالکن نیز استفاده نمود.
به خاطر داشته باشید که در پارکینگ منازل همیشه تعدادی اتومبیل قرار دارد که سارقین حتی اگر قادر به سرقت خود آن نباشند، می توانند لوازم داخل خودروها را به سرقت ببرند. بنابراین از حفاظ درب آکاردئونی برای درب ورودی پارکینگ نیز استفاده نمایید.

حفاظ روی دیوار

نصب حفاظ روی دیوار یک روش بسیار متداول جلوگیری از ورود سارقین به منازل است. تنها کافی است حفاظ روی دیوار مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از نصب آن از امنیت منزل خود آسوده خاطر باشید.
حفاظ روی دیوار دارای انواع گوناگونی به نام های حفاظ سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آبشاری، حفاظ لاله ای و حفاظ لیلیوم می باشد.
در برخی آپارتمان ها گاهی یکی از ساکنین درب ورودی را اشتباها بر روی سارقین باز می کند و سارقین بدون نیاز به عبور از روی دیوار، وارد ساختمان می شوند. بنابراین به شما توصیه می کنیم از ترکیب حفاظ روی دیوار بر روی دیوارهای قسمت حیاط ساختمان و درب آکاردئونی برای حفاظت از قسمت داخلی ساختمان استفاده کنید تا تمام راه های ورودی را به روی سارقین ببندید و از اموال و حاصل زحمات خود تا حد ممکن حفاظت نمایید.
جهت انتخاب بهترین نوع حفاظ روی دیوار برای منزل خود می توانید در هر کجای ایران که هستید، با شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان برتر انواع حفاظ ساختمان است تماس بگیرید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی