صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

ویژگی های امنیتی نرده بوته ای چیست؟

نرده بوته ای ، حفاظ بوته ای، حفاظ خاری و یا حفاظ بوته خاری نام های رایج یکی از طرح های حفاظ دیواری است. علت نام گذاری این حفاظ آن است که از لحاظ ظاهری، نرده بوته ای شباهت بسیاری به بوته های خار خودروی بیابانی دارد. طراحی انحصاری نرده بوته ای تنها یکی از مزایایی امنیتی این حفاظ روی دیوار است.

 نرده بوته ای

مزایای نرده بوته ای کدامند؟

 

نرده بوته ای شباهت زیادی به حفاظ شاخ گوزنی دارد و ضریب ایمنی بالایی را ایجاد می کند. فرم شاخه های نرده بوته ای به گونه ای است که در عمل، عبور از لا به لا و بالای حفاظ غیر ممکن می باشد.

به طور معمول نرده بوته ای در ارتفاع 70 ، 80 ، 90 ، 100 و 120 سانتی متر تولید می شود.  علت این اختلاف ارتفاع با توجه به همجواری و اختلاف سطح دیوار و سفارش مشتری است. 

عرض استاندارد نرده بوته ای بین 50 تا 75 سانتی متر است که با توجه به بودجه و محل نصب عرض مناسب انتخاب می شود.

نرده بوته ای به صورت تک شاخه های 2 متری در تراکم بالا تولید می شود. در حال حاضر تراکم 8،10 و 12 برای این حفاظ مناسب ترین پوشش را ایجاد می کند.

سر نیزه های تیز با ارتفاع مختلف اجازه عبور از حفاظ را نمی دهد. با نصب نرده بوته ای بر روی دیوار، نیازی به نگهبانی 24 ساعتنه از مجتمع های تجاری و مسکونی وجود ندارد. با نصب نرده بوته ای در بسیاری از هزینه های سیستم های حفاظتی مشابه صرفه جویی خواهد شد.

شرکت صنایع فلزی کاوه، ساخت و تولید انواع حفاظ روی دیوار و نرده بوته ای را بر عهده دارد. تمامی مراحل ساخت و تولید نرده بوته ای با دستگاه های پیشرفته و توسط متخصصین با تجربه انجام می شود. کارشناسان رایگان شرکت صنایع فلزی کاوه با بازدید از محل، اندازه گیری های لازم را انجام داده و قیمت نهایی را اعلام می کنند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
افسانه رر

نرده بوته ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی