صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

در زندگی پر استرس امروزی، نیاز به امنیت و آرامش امری ضروری است که به سلامت روان انسان می انجامد. سیستم های امنیتی-حفاظتی مختلفی به منظور حفظ امنیت ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی عرضه شده اند که هر یک به نوعی در تامین امنیت مالی و جانی تاثیرگذار هستند. با نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار و تراس، آرامش و امنیت را به همراه زیبایی یکجا خواهید داشت.

حصار شاخ گوزنی

با نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی آرامش و امنیت را تجربه کنید

 

هم اکنون ایمن ترین حفاظ در بازار ایران، حفاظ شاخ گوزنی است که در طرح های متنوع و زیبایی تولید می شود. این حفاظ با نام های نرده حفاظ شاخ گوزنی ، شاخه گوزنی، نرده شاخ گوزنی و اسامی گونانگونی شناخته می شود که همگی اشاره به حفاظ شاخ گوزنی دارند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع و تراکم متفاوت بهترین عامل بازدارنده از ورود مزاحمین به داخل محوطه است. به طور معمول تولیدات نرده حفاظ شاخ گوزنی کاوه در ارتفاع 50 تا 120 سانتی متر ارائه می شود که تراکم 8، 10 و 12 با رنگ روغنی و کوره ای دارند.

با نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی با عرض زیاد و تراکم بالا، حفاظت ساختمان به طور کامل تامین می شود و در صورت نبود ساکنین، خطر مالی و خسارات ناشی از سرقت وجود نخواهد داشت. از این پس با آرامش خیال و آسودگی منزل را ترک کنید و نگرانی از بابت ورود مزاحمین نداشته باشید.

اکثر ساختمان های تجاری از نرده حفاظ شاخ گوزنی به عنوان تنها عامل بازدارنده از سرقت استفاده می کنند و رضایت صد در صدی دارند. صنایع فلزی کاوه با ظرفیت تولید 8500 متر در ماه، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نرده های محافظتی در ایران است. 

ماندگاری بالا، کیفیت مواد اولیه مرغوب، رنگ های کوره ای الکترواستاتیک، زیبایی ظاهری و کارایی بالای نرده حفاظ شاخ گوزنی موجب محبوبیت در بین مشتری ها شده است. از هم اکنون برای تعطیلات عید نوروز خانه را ایمن کنید.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی