صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۵ ب.ظ

چرا نصب نرده دیوار حیاط ضروری است؟

نصب نرده دیوار حیاط به منظور حفظ امنیت مالی در نبود ساکنین الزامی است. اغلب سرقت ها در تعطیلات و یا زمانی که ساکنین در منزل نبودند رخ داده است. ورود به منازل در غیبت صاحبخانه به دلیل عدم رعایت نکات امنیتی و سهل انگاری قابل توجیه نیست. با نصب نرده دیوار حیاط امکان ورود سارقین را از بین ببرید.

حفاظ شاخ گوزنی

نصب نرده دیوار حیاط مانعی برای عبور سارقین

 

بستن درب ها و پنجره ها و استفاده از قفل های امنیتی ایده خوبی برای محافظت از اموال و جلوگیری از سرقت است. نصب دوربین های امنیتی نیز در صورت وقوع جرم و سرقت، منجر به دستگیری سارقین خواهد شد و وسیله موثری است. اما نصب نرده دیوار حیاط مانع از ورود سارقین به داخل فضای ساختمان می شود و احتمال سرقت را از بین می برد.

هر قفلی قابل باز شدن است. چنانچه مانعی برای ورود سارقین به محوطع وجود نداشته باشد، باز کردن قفل های ساده و پیچیده در نبود ساکنین امکان پذیر است. ساختمان های خالی از سکنه در تعطیلات بیشتر مورد دستبرد قرار می گیرند و این به دلیل زمان کافی برای باز کردن قفل امکان پذیر شده است.

با نصب درب های آکاردئونی و قفل های توکار می توان از ورود سارقین پیشگیری کرد و با نصب نرده دیوار حیاط به طور کلی امکان ورود مزاحمین مسدود خواهد شد. نرده های روی دیوار در طراحی های متنوع هماهنگ با نمای ساختمان نصب می شوند. 

شرکت صنایع فلزی کاوه تولید کننده نرده دیوار حیاط، مقاوم ترین و زیباترین نرده های دیواری را برای خریداران عرضه می کند. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ آبشاری و حفاظ لیلیوم برخی از جدیدترین و محبوب ترین نرده های دیوار حیاط هستند.

عرض زیاد و ارتفاع مناسب نرده دیوار حیاط کاوه بیشترین بازدارندگی را ایجاد می کند. به گفته نیروهای انتظامی ساختمان های دارای نرده و حفاظ کمترین مورد دستبرد را در تعطیلات داشته اند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی