صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

نرده روی دیوار علاوه بر حفظ امنیت و ممانعت از ورود سارقین می بایست ویژگی های بصری مناسبی هم داشته باشد. زندگی افراد در مجتمع های مسکونی نیازمند آرامش و امنیت است و این موضوعی است که در ساخت انواع نرده روی دیوار باید لحاظ شود. در این مطلب چگونگی نورپردازی نرده روی دیوار بررسی می شود.

 

نورپردازی نرده روی دیوار

نورپردازی نرده روی دیوار

 

روشنایی و نور همواره دور کننده مزاحمین و سارقین است. چنانچه بتوان نورپردازی مناسبی بر روی حفاظ روی دیوار انجام داد، امنیت و عدم نفوذپذیری کامل تری را می توان مهیا ساخت. حفاظ های روی دیوار در انواع مختلف با طراحی های متفاوتی عرضه می شوند که امکان نفوذ سارقین را از بین خواهند برد.

شرکت صنایع فلزی کاوه سازنده انواع حفاظ روی دیوار و درب های آکاردئونی است که تولیدات استاندارد با طراحی های منحصر به فردی را ارائه می دهد. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ سرنیزه ای مدرن برخی از زیباترین و مستحکم ترین انواع حفاظ روی دیوار هستند .

روشنایی و نورپردازی روی دیوار می تواند در نصب حفاظ روی دیوار تداخل ایجاد کند ولی در اماکنی که مشتری تمایل به حفظ روشنایی داشته باشد می توان نصب حفاظ روی دیوار را با انجام پاره ای ملاحظات انجام داد.

نصب حفاظ روی دیوارهایی که ضخامت کافی برای حفاظ و روشنایی دارند بسیار ساده و عملی است. البته باید محل نصب روشنایی روی دیوار را اندکی جا به جا کرد تا فضای کافی برای نصب حفاظ به وجود آید.

نصب روشنایی و حفاظ روی دیوار با ضخامت کم کمی دشوار ولی امکان پذیر است. همکاران نصاب صنایع فلزی کاوه می توانند با استفاده از باکس های مخصوص، سیستم روشنایی و سیم های برق را در قاب جای داده و پس از نصب باکس های محافظ، اقدام به نصب حفاظ روی دیوار نمایند. در این صورت خطری متوجه نصاب و ساکنین نخواهد بود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی