صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

نحوه سفارش درب آکاردیونی چگونه است؟

 با توجه به کارایی بالای درب آکاردیونی، افراد بیشتری تصمیم به نصب این حفاظ بر روی درب آپارتمان دارند. علت این امر علاوه بر قیمت مناسب  و امنیت بالای درب آکاردئونی ، عدم مزاحمت برای همسایه هاست. سفارش درب آکاردیونی و نصب بر روی درب ورودی آپارتمان در مجتمع های مسکونی، نیازی به فضای اضافی و جلب رضایت همسایه ها ندارد به همین جهت می توان به صورت انفرادی اقدام به نصب این نرده ها روی درب اصلی واحد کرد.

 

سفارش درب آکاردیونی

چگونه اقدام به سفارش درب آکاردیونی کنیم؟

 

برای نصب درب آکاردیونی ابتدا باید کارشناسان شرکت صنایع فلزی کاوه از محل بازدید کنند و اندازه گیری دقیق را بر روی درب مورد نظر انجام دهند. ساخت حفاظ بر مبنای اندازه گیری کارشناسان انجام می شود و نمی توانید خود اقدام به این کار کنید. برای اعزام کارشناس با پر کردن فرم " درخواست مشاوره رایگان" و یا تماس با شماره تلفن این شرکت درخواست خود را مطرح کنید. شماره تماس ۰۲۱۴۷۶۲۰۲۶۰ برای مشاوره و سفارش درب آکاریونی در نظر گرفته شده است. 

پس از تقاضای سفارش درب آکاردیونی ، در سریع ترین زمان اعزام کارشناس به محل انجام خواهد شد. این زمان با توجه به تعداد تقاضا متغیر می باشد. با اعزام کارشناس به محل مشاوره و اندازه گیری حفاظ انجام شده و توافق های نهایی انجام می شود.

صدور پیش فاکتور به منزله شروع شاخت درب آکاردیونی نیست بلکه با تایید و واریز پیش پرداخت، ساخت درب در دستور کار قرار خواهد گرفت. به طور معمول، پس از 7 روز کاری از زمان واریز پیش پرداخت، درب های استاندارد آپارتمانی ساخته و برای نصب ارسال می شوند. 

برای ساخت درب های بزرگتر و خارج از اندازه استاندارد و انجام سیستم های امنیتی بیشتر، توافق بین مشتری و این شرکت انجام خواهد شد. این شرکت همه سعی خود را برای تحویل به موقع و رضایت خریداران انجام خواهد داد.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی