صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

درب آکاردئونی بهترین محافظ برای حفظ امنیت است که در ورودی آپارتمان های مسکونی، تجاری و اداری نصب می شود. درب آکاردئونی علاوه بر ورودی واحدها می تواند برای حفظ امنیت پارکینگ، مغازه ها، آرایشگاه ها و فضاهای متفاوت دیگری هم به کار گرفته شود. قیمت حفاظ درب آکاردئونی با توجه به مولفه های مختلفی محاسبه می شود.

 

قیمت حفاظ  درب آکاردئونی

محاسبه قیمت حفاظ  درب آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی باید استانداردهای لازم را برخوردار باشد تا بتواند ایمنی و آسایش را تامین کند. هر یک از ویژگی های استاندارد درب آکاردئونی مولفه ای است که می تواند قیمت حفاظ درب آکاردئونی را تحت تاثیر قرار دهد برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

درب آکاردئونی آهنی باید قفل محکم و استانداردی داشته باشد تا ورود به داخل آپارتمان را غیر ممکن کند. درب های آکاردئونی تولید شده در شرکت صنایع فلزی کاوه همگی دارای دو قفل ایمن و استاندارد هستند که به طور پیش فرض در کارخانه تعبیه می شود این قفل ها به صورت توکار و روکار جاساز شده اند. البته می توان  بنابر سفارش مشتری قابلیت نصب قفل های بیشتر را هم  بر روی درب آکاردئونی ایجاد کرد.

قیمت حفاظ  درب آکاردئونی با توجه به وزن استاندارد سنجیده می شود. درب های سه لوزی یا سه گل وزن بالاتر و امنیت بیشتری دارند و مانع از ورود سارقین می شوند. این درب ها در قسمت ریلی روان بوده و به سادگی قابلیت باز و بسته شدن را دارند ولی در صورت قفل شدن به هیچ وجه امکان ورود به داخل از بین این درب میسر نیست.

 پروفیل های به کار رفته در ساخت و تولید درب آگاردئونی می بایست از جنس آهن ضایعاتی نباشد. آهن ضایعاتی مناسب ساخت درب های حفاظ نیست و کارایی خوبی ندارد. شرکت کاوه از بهترین مواد اولیه استاندارد در ساخت حفاظ استفاده می کند. 

محاسبه دقیق قیمت حفاظ درب آکاردئونی با اندازه گیری درب توسط کارشناسان انجام می شود و پیش فاکتور جهت سفارش ارائه خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت حفاظ  درب آکاردئونی با مشاورین ما تماس بگیرید.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
افسانه رر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی