صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ب.ظ

درب آکاردئونی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

 

 

کمتر کسی است که با حفاظ درب آکاردئونی و مزایای استفاده از آن آشنا نباشد. درب آکاردئونی یکی بهترین انواع حفاظ ساختمان است که مالک هر واحد می تواند بدون جلب نظر موافقت سایر اهالی ساختمان به صورت انفرادی آن را بر روی درب واحد خود نصب نماید.

هر درب آکاردئونی بر اساس اندازه قسمت بیرونی چهارچوب در ساخته می شود و قابلیت این را دارد که مانند ساز آکاردئون جمع و باز شود. بنابراین به هیچ عنوان در تردد ساکنین اختلالی ایجاد نمی کند. اما هر زمان که قصد ترک محل را داشته باشید می توانید به آسانی با باز نمودن درب آکاردئونی و قفل کردن آن، به طور کامل جلوی در ورودی محل مورد نظر را بپوشانید و اطمینان داشته باشید که هیچ کس قادر به ورود به ساختمان نخواهد بود.

شرکت صنایع فلزی کاوه یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی در ایران است که کلیه خدمات مشاوره، ساخت حفاظ و نصب آن را بر عهده می گیرد.

درب آکاردئونی

 

کاربردهای حفاظ درب آکاردئونی

اگرچه اغلب حفاظ آکاردئونی را با نام حفاظ درب آکاردئونی می شناسند، اما جالب است بدانید که از حفاظ آکاردئونی می توان در بخش های مختلف ساختمان استفاده نمود. رایج ترین استفاده حفاظ آکاردئونی، ورودی منازل و شرکت ها است. همچنین استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در ورودی پارکینگ ها نیز بسیار رایج و کاربردی است . استفاده دیگر حفاظ آکاردئونی، درب اصلی پاساژها است.

می توان از حفاظ آکاردئونی در بالکن های با درب های بزرگ که مسیر مناسبی برای ورود سارقان دارند،استفاده نمود. همچنین از حفاظ آکاردئونی بر روی پنجره ها نیز استفاده می گردد.

به طور کلی از حفاظ آکاردئونی می توانید در هر راه ورودی که لازم است مدتی از روز باز باشد و در برخی ساعات بسته شود، استفاده نمایید.

قسمت های سازنده درب آکاردئونی

حفاظ در آکاردئونی دارای چندین قسمت است که همگی از جنس فلز بسیار با دوام ساخته شده اند و در برابر برش، شکستگی و خمیدگی مقاوم هستند.

اولین قسمت از درب آکاردئونی ریل آن است که موجب می شود حفاظ به آسانی در مسیر خود باز و بسته شده و به چپ و راست حرکت نماید.

قسمت دوم درب آکاردئونی چهارچوب آن است که بر روی درب نصب می گردد و نگهدارنده ریل و سایر بخش های درب آکاردئونی می باشد.

جزء بعدی درب آکاردئونی قطعات فلزی هم اندازه و کوچکی هستند که توسط لولا های کوچک به یکدیگر متصل می گردند تا بتوانند مانند آکاردئون باز و بسته شوند.

در پایان قفل درب آکاردئونی قرار دارد که مکن است مانند درب های عادی دارای توپی باشد یا آنکه تنها شامل دو حلقه باشد تا توسط قفل کتابی یا سایر انواع قفل ها بسته شود.

در صورت تمایل به سفراش درب آکاردئونی یا حفاظ روی دیوار، با شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان انواع حفاظ ساختمان و درب های فلزی است، تماس حاصل فرمایید تا کلیه مراحل مشاوره و اتخاب نوع حفاظ، اندازه گیری، ساخت حفاظ ساختمان، رنگ آمیزی و نصب آن در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی