صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

راه های ارزان برای تامین امنیت ساختمان

اهمیت تامین امنیت ساختمان ها و جلوگیری از ورود غیرقانونی به منازل و شرکت ها بر هیچ کس پوشیده نیست. چرا که همگی ما در منزل یا محل خود از وسایلی نظیر لپ تاپ، طلا، پول نقد، لوازم الکترونیکی، استاد مدارک و... نگهداری می کنیم و باید تا حد ممکن دست سارقین را از این وسایل کوتاه نماییم. به همین دلیل است که از انواع حفاظ ساختمان و سایر روش های مراقبت از اماکن نظیر نسب دوربین های مداربسته داخلی و خارجی، استخدام نگهبان، نصب آژیر و سیستم های دزدگیر الکترونیکی و... استفاده می کنیم.اما همه این روش ها به یک اندازه کارآیی ندارند و برخی از آن ها مانند استخدام نگهبان یا نصب سیستم های الکترونیکی، نیازمند صرف هزینه زیادی می باشند.
در ادامه با برخی از ارزان ترین و پرکاربردترین روش های تامین امنیت نازل آشنا خواهیم شد.

حفاظ درب آکاردئونی

 

روش های ارزان و کارآمد برای تامین امنیت ساختمان ها

به جرات می توان گفت که بهترین و ارزان ترین شیوه تامین امنیت ساختمان ها استفاده از انواع حفاظ ساختمان است. این رش سال ها است که آزموده شده است و به هزینه نگهداری نیازی ندارد. بنابر این تنها با یک بار پرداخت هزینه ساخت و نصب حفاظ ساختمان می توان سال ها از آن استفاده نمود و پس از چندین سال با یک رنگ آمیزی ساده، ظاهری نو به آن بخشید.

انواع حفاظ ساختمان

حفاظ ساختمان دارای دو نوع متفاوت است که بر روی دیوارها یا بر روی ورودی ساختمان ها نصب می گردد. همچنین هر دو نوع حفاظ ساختمان قابلیت نصب بر روی پنجره ها را دارا می باشند.

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار دارای دسته بندی جداگانه ای است که شامل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه ای مدرن، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری و حفاظ لیلیوم می شود.
در این میان حفاظ شاخ گوزنی با اینکه جدیدترین نوع حفاظ روی دیوار نیست، اما بدون تردید یکی از ایمن ترین گونه های حفاظ روی دیوار است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

حفاظ درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی از انواع حفاظ ساختمان است که بر روی درگاه ها و نقاط ورودی نظیر پارکینگ و درب ساختمان نصب می شود و می توانید آن را به سادگی مانند ساز آکاردئون باز و جمع نمایید.

ترکیب حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی

یکی از بهترین شیوه های تامین امنیت ساختمان ها آن است که از ترکیب حفاظ روی دیوار برای دیوار حیاط و حفاظ درب آکاردئونی برای بخش های ورودی استفاده نمایید. بدین ترتیب حتی در صورتی که شخص سارق موفق به عبور از روی دیوار شد (در صورت انتخاب صحیح تراکم، ارتفاع و عرض حفاظ دیوار احتمال این رخداد تقریبا صفر است.) هرگز موفق به ورود به پارکینگ یا هیچ یک از واحدها نخواهد شد.
در صورت تمایل به طرح پرسش در خصوص انواع حفاظ ساختمان و دریافت مشاوره یا سفارش ساخت و نصب هرگونه حفاظ ساختمان با شرکت صنایع فلزی کاوه در تماس باشید. برای این کار می توانید از سه روش تماس تلفنی، مراجعه به آدرس الکترونیکی شرکت صنایع فلزی کاوه و یا مراجعه حضوری به این شرکت اقدام فرمایید.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۷
ماندانا gh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی