صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

همه ما معمولا در منزل یا محل کار خود لوازم ارزشمندی نگهداری می کنیم که هدف سارقان است و اگر ذره ای در تامین امنیت ساختمان کوتاهی کنیم، شاهد به سرقت رفتن این لوازم خواهیم بود. بنابراین استفاده از انواع حفاظ روی دیوار به منظور جلوگیری از عبور دزدان از روی دیوار یا حفاط درب آکاردئونی برای جلوگیری از ورود غیر قانونی از راه های ورودی نظیر درب و پنجره یکی از مهم ترین کارهایی است که باید به محض ورود به هر ساختمان جدیدی انجام داد.
شرکت صنایع فلزی کاوه که یکی از باتجربه ترین تولید کنندگان انواع حفاظ ساختمان می باشد، دارای مشاورینی است که به رایگان شما را در راستای انتخاب مناسب ترین نوع حفاظ ساختمان یاری خواهند رساند.
انواع حفاظ ساختمان برای جلوگیری از ورود سارقین
حفاظ ساختمان در دو گروه متفاوت دسته بندی می شود. اولین گروه حفاظ درب آکاردئونی است که مخصوص راه های ورودی می باشد و دومین گروه حفاظ ساختمان را نیز انواع حفاظ روی دیوار تشکیل می دهد.

حفاظ روی دیوار

 

حفاظ آکاردئونی چیست؟

حفاظ آکاردئونی یکی از پرکاربردترین انواع حفاظ ساختمان است که قابلیت نصب در تمامی راه های ورودی مانند درب منزل، درب پارکینگ، رب های بزرگ پاساژها و حتی پنجره ها را دارا می باشد.
حفا درب آکاردئونی در عین حال که از جنس فلز بسیار با دوام ساخته شده است، سبک بوده و به آسانی در ریل مخصوص خود ابه جا می شود. به همین علت باز و بسته نمودن حفاظ آکاردئونی بسیار آسان است و می توانید هر زمان که منزل یا محل کار خود را ترک می کنید، حفاظ را باز و قفل نمایید تا از امنیت منزل خود آسوده خاطر باشید.

حفاظ روی دیوار چیست؟

حفاظ روی دیوار همانطور که از نامش پیدا است، مخصوص نصب بر روی دیوار می باشد. این نوع حفاظ ساختمان دارای انواع متنوعی است. قدیمی ترین و رایج ترین نوع حفاظ روی دیوار، حفاظ سرنیزه ای می باشد. اما امروزه انواع ایمن تر و زیباتری ازحفاظ روی دیوار ساخته شده است که نقایص حفاظ نرده ای را به خوبی برطرف نموده اند.
حفاظ شاخ گوزنی یکی از ایمن ترین گونه های حفاظ روی دیوار است که از شاخه های نوک تیز و در هم تنیده تشکیل شده و عبور از روی آن تقریبا غیر ممکن است.
از انواع دیگر حفاظ روی دیوار می توان به حفاظ سرنیزه ای مدرن که نمونه تکامل یافته ای از حفاظ سرنیزه ای است، حفاظ لیلیوم که در عین امنیت ظاهری زیبا دارد، حفاظ آبشاری که به صورت پله ای طراحی شده است و حفاظ لاله ای با ظاهری شبیه به گل های لاله اشاره نمود. سه عامل تراکم، ارتفاع و عرض، در میزان امنیت حفاظ روی دیوار موثر هستند که باید با دقت انتخاب گردند. جالب است بدانید که برخی از انواع حفاظ روی دیوار قابلیت نصب بر روی لبه پنجره ها را نیز دارا می باشند.
شرکت صنایع فلزی کاوه از تولید کنندگان با کیفیت ترین انواع حفاظ ساختمان، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره، ساخت و نصب حفاظ در تهران و سایر شهرهای کیور می باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی