صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

آخرین تغییرات قیمت حفاظ شاخه گوزنی

قیمت حفاظ شاخه گوزنی با توجه به کیفیت مواد اولیه و نحوه ساخت مشخص می شود. قیمت های پایین تر می تواند نشان دهنده عدم مرغوبیت محصول باشد. حفظ امنیت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری از اهم موارد است. لذا بهتر است قبل از اقدام به سفارش از کیفیت و قیمت حفاظ شاخه گوزنی به درستی اطلاع پیدا کنید.

قیمت حفاظ شاخه گوزنی

لیست قیمت حفاظ شاخه گوزنی

 

لیست قیمت حفاظ شاخه گوزنی در شرکت صنایع فلزی کاوه با توجه به مواردی مشخص می شود که در ادامه شرح داده خواهد شد.

نوع مواد اولیه کاملا استاندارد و نو می باشد. حفاظ شاخه گوزنی کاوه با میلگرد شماره 10 ساخته می شود.

قیمت حفاظ شاخه گوزنی با توجه به تراکم حفاظ سنجیده می شود. تراکم حفاظ روی دیوار ارتباط مستقیمی با امنیت دارد و مانع از ورود سارقین می شود.

نوع رنگ حفاظ شاخه گوزنی از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک می باشد و در اثر مرور زمان، دچار زنگ زدگی، ریختگی و خوردگی نخواهد شد.

جوشکاری نا مناسب حفاظ از استحکام و پایداری سازه کم می کند از این رو نحوه جوش کاری و مهارت نصاب بسیار مهم است. برای نصب حفاظ شاخه گوزنی از جوش CO2  استفاده می شود که به صورت چند طرفه به هم وصل می شوند و استحکام زیادی را در حفاظ ایجاد می کنند.

کیفیت حفاظ شاخه گوزنی را می توان از وزن بالای محصول مشخص کرد. استاندارد وزن در همه قطعات تولیدی باید یکسان و مطابق با فاکتور باشد. قبل از تحویل سفارش، حتما چند قطعه از حفاظ را به صورت تصادفی وزن کنید. با توجه به ارتفاع وزن سازه در هر قطعه بین 28 تا 48 کیلوگرم است.

امکان ساخت حفاظ در چند ارتفاع متفاوت وجود دارد که با توجه به مکان نصب و سفارش مشتری ارتفاع مناسب در نظر گرفته می شود. حفاظ شاخه گوزنی در ارتفاع 75، 90،100 و 120 سانتی متر آماده می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. 

برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ های تولیدی شرکت صنایع فلزی کاوه می توانید با شماره درج شده در بالای صفحه تماس بگیرید.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی