صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

نسل جدید حفاظ روی دیوار با بهترین کیفیت

نسل جدید حفاظ روی دیوار مزایای زیادی نسبت به حفاظ های قدیمی دارد. حفاظ های قدیمی نه تنها از نظر ظاهری جلوه خوبی نداشتند، بلکه از لحاظ ایمنی و کارایی نیز دارای ضعف های زیادی بودند. با توجه به نقص هایی که در حفاظ های قدیمی وجود داشت، شرکت صنایع فلزی کاوه، اقدام به طراحی نسل جدید حفاظ روی دیوار کرده است. نسل جدید حفاظ روی دیوار در 3 گروه کلی تقسیم شده اند.

 

نسل جدید حفاظ روی دیوار

 

الف-حفاظ زیبای لاله ای

یکی از تولیدات زیبا و مقاوم شرکت کاوه، حفاظ لاله ای است که در گروه نسل جدید حفاظ روی دیوار جای گرفته است. این حفاظ زیبا به خوبی با نمای بیرونی ساختمان هماهنگ است و مناسب ساختمان های لوکس و شیک است. امنیت و آرامش را با نصب حفاظ لاله ای می توان با هم ایجاد کرد.

ب- حفاظ بوته ای

شاخه های تیز حفاظ بوته ای با توجه به شکل ظاهری بوته های خار بیابان طراحی شده و استحکام فوق العاده ای دارد. طراحی حفاظ بوته ای به گونه ای است که امکان عبور را غیر ممکن می کند. تراکم حفاظ بوته ای بسیار بالاتر از حفاظ های قدیمی است و ضعف های حفاظ های ناکارآمد قبلی را پوشش داده است. 

ج- حفاظ شاخ گوزنی

محبوب ترین حفاظ روی دیوار از نظر خریداران، حفاظ شاخ گوزنی است . ضریب امنیت حفاظ شاخ گوزنی در حد کامل و 100 درصد است. مواد اولیه به کار رفته در نرده های شاخ گوزنی میلگرد شماره 10 است و به این ترتیب امکان برش و خمش در نرده ها وجود ندارد. حفاظ شاخ گوزنی برای نصب در مجتمع عای مسکونی و اداری مناسب است و لطمه ای به نمای بیرونی نخواهد زد. قیمت مناسب، طراحی زیبا، ضریب نفوذ پایین، امنیت کامل و مواد اولیه با کیفیت برخی از مزایای حفاظ شاخ گوزنی است که توجه مشتری ها را به خود جلب کرده است.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۰
افسانه رر

حفاظ روی دیوار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی