صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ق.ظ

تامین امنیت دیوارهای خارجی با حفاظ ساختمان

برای تامین امنیت دیوارهای خارجی ساختمان چه راهکاری را مناسب می دانید؟ نصب دوربین های مدار بسته، بالا بردن ارتفاع دیوار، نصب حفاظ ساختمان ، همگی راه هایی برای حفظ امنیت ساختمان هستند که بر روی دیوارهای خارجی قابل انجام می باشند. آیا می دانید اولویت در تامین امنیت دیوارهای خارجی کدام یک از این موارد است؟ حفظ امنیت دیوارهای خارجی و جلوگیری از ورود سارقین بسیار ضروری است.

 

حفاظ شاخ گوزنی

بهترین حفاظ ساختمان کدام است؟

 

نصب دوربین های مدار بسته نمی تواند مانع از ورود سارقین به فضای داخلی شود. دوربین مداربسته ایجاد مانع نمی کند و هنوز امکان بالا رفتن از دیوار و ورود به فضای داخلی وجود دارد. البته پس از انجام سرقت، دوربین مدار بسته بهترین کمک برای شناسایی و دستگیری سارقین می تواند باشد. حفاظ ساختمان باید مانع از ورود سارق شود تا امنیت بیشتری را تامین کند.

بلندتر کردن دیوار های خارجی ساختمان نیز نمی تواند مانع از ورود سارقین شود. با رسیدن به بالای دیوار، هیچ مانعی برای ورود به فضای داخلی وجود ندارد و به سادگی می توان از دیوار عبور کرد. علاوه بر آن ارتفاع بیش از حد دیوار، احساس محبوس شدن و زندان را برای ساکنین تداعی می کند که چندان خوشایند نیست. همیشه امکان عبور از دیوارهای بلند وجود دارد.

انواع نرده های روی دیوار با ایجاد مانع می توانند از نفوذ سارقین به فضای داخلی جلوگیری کنند. حفاظ شاخ گوزنی بالاترین درجه امنیت را در عین زیبایی تامین می کند. انواع حفاظ ساختمان و شاخ گوزنی بهترین وسیله برای تامین امنیت دیوارهای خارجی هستند. از مزایای حصار شاخ گوزنی این است که امکان عبور و نفوذ به فضای داخلی را در عمل، غیر ممکن می کند.

انواع حفاظ ساختمان و نرده های شاخ گوزنی، تولید شده در شرکت صنایع فلزی کاوه، دارای استحکام  و تراکم بالایی هستند و بیشترین کارایی را در پیشگیری از سرقت دارند. این نرده ها با ارتفاع و عرض زیادی که دارند غیرقابل عبور هستند و سرشاخه های تیز حفاظ ساختمان یکی دیگر از مولفه های بازدارنده آن است. انواع حفاظ ساختمان می تواند مانع از ورود سارقین به فضای داخلی شود.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۹
افسانه رر

حفاظ ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی