صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ب.ظ

حفاظ درب آکاردئونی و مزایای استفاده از آن

در مقالات قبل به بررسی ایمنی حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته پرداختیم. اما در این مقاله به معرفی نوع خاصی از حفاظ به نام حفاظ درب آکاردئونی که منحصرا مختص یک واحد آپارتمانی است، خواهیم پرداخت.

حفاظ آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی چیست؟

حفاظ آکاردئونی یا همان حفاظ درب آکاردئونی، یکی از شناخته شده ترین انواع حفاظ ساختمان ها است که می توانید از آن برای حفاظ انفرادی از یک واحد آپارتمان استفاده نموده یا ب نصب آن بر روی درب ورودی ساختمان، راه عبور سارقین را ببندید.
حفاظ آکاردئونی همانطور که از نامش نیز پیدا است، مانند ساز آکاردئون قابلیت باز و بسته شدن دارد. بنابراین در زمان هایی که قصد عبور از درب را دارید، به راحتی آن را در گوشه ای جمع کرده تا خللی در رفت و آمد ایجاد نکند و هنگامی که اقدام به ترک ساختمان می نمایید، به سادگی حفاظ آکاردئونی را باز کنید تا مانع از ورود سارقین به ساختمان شود.

حفاظ آکاردئونی در چه مکان هایی قابل نصب است؟

برخلاف تصور عده بسیاری که می پندارند حفاظ آکاردئونی صرفا بر ری درب ورودی ساختمان قابل نصب است، باید بدانید که این نوع حفاظ در اماکن گوناگون قابل نصب است.
•    ورودی پارکینگ: از حفاظ درب آکاردئونی می توانید در ورودی پارکینگ ها استفاده نمایید تا شب هنگام که رفت و آمد اتوموبیل ها کم تر است، راه ورود سارقین به ساختمان را ببندید.
•    درب بالکن و پنجره های بزرگ: اگر در قسمت داخلی ساختمان بالکن یا پنجره های بزرگی دارید که شرایط ورود غیرقانونی به ساختمان را برای سارقین مهیا می کند، به آسانی با نصب یک حفاظ آکاردئونی سراسری، منزل و محل کار خود را در زمان هایی که حضور ندارید ایمن نمایید و هنگامی که در ساختمان هستید با جمع کردن حفاظ، از تماشای ویوی ساختمان لذت ببرید.
•    پنجره ها: نصب حفاظ آکاردئونی روی پنجره، برای فروشگاه هایی که اخذ و تحویل سفارش را از طریق پنجره انجام می دهند بسیار کارآمد است. در زمان باز بودن مغازه می توانید حفاظ آاردئونی را جمع کرده و به راحتی با مشتریان در ارتباط باشید و در پایان کار حفاظ آکاردئونی را باز و قفل نمایید تا از امنیت مغازه خاطر جمع شوید.

استفاده از حفاظ آکاردئونی چه مزایایی دارد؟

استفاده از حفاظ درب آکاردئونی دارای مزایای بسیاری است. به عنوان مثال نصب حفاظ درب آکاردئونی یک تصمیم گیری شخصی برای یک واحد مشخص در آپارتمان است و مالک واحد مذکور نیازی به راضی نمودن سایر مالکین برای نصب حفاظ درب آکاردئونی ندارد.
همچنین حفاظ درب آکاردئونی نیازی به پرداخت هزینه نگهداری ندارد و به دلیل آنکه معمولا داخل ساختمان نصب می شود، از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده و نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار، در بازه زمان طولانی تری نیاز به رنگ آمیزی خواهد داشت.
به سبب آنکه حفاظ آکاردئونی بسیار سبک بوده و به آسانی در ریل خود حرکت می نماید، می توانید هر بار که از ساختمان خارج می شوید آن را پشت سر خود ببندید.
با نصب حفاظ درب آکاردئونی می توانید در زمان مسافرت یا هنگامی که در منزل حضور ندارید، از امنیت منزل خود آسوده خاطر باشید.
در صورت طرح هرگونه پرسش می توانید آن را با مشاورین باتجربه شرکت صنایع فلزی کاوه مطرح نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی