صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

ایمنی حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته

همه ما در منزل یا محل کار خود اشیا قیمتی و ارزشمندی نظیر رایانه و لپ تاپ، موبایل و تبلت، طلا و جواهرات، پول نقد، لوازم الکترونیکی و... نگهداری می کنیم که به دلیل ارزش مادی یا اطلاعات مهمی که در آن ها ذخیره شده است، باید در حفظ این اشیا بکوشیم.  یکی از ساده ترین شیوه های تامین امنیت ساختمان ها در برابر ورود سارقین، نصب تجهیزات ضد سرقت می باشد. این تجهیزات ممکن است شامل نصب انواع حفاظ روی دیوار، نصب حفاظ درب آکاردئونی، نصب دوربین مداربسته یا ترکیبی از این موارد باشد. پیش تر با نقش درب آکاردئونی در تامین امنیت منازل آشنا شدیم.

همچنین در صورت نیاز می توانید جهت اخذ اطلاعات بیشتر و طرح پرسش های خود با مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید. در ادامه به بررسی کارآیی دوربین مدار بسته و حفاظ شاخ گوزنی که یکی از انواع حفاظ روی دیوار است، خواهیم پرداخت.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چه نوع حفاظی است و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

در قدیم حفاظ روی دیوار تنها به حفاظ سرنیزهای که مانند پیکان های نوک تیز عمودی بر روی دیوارها قرار می گرفت، خلاصه می شد. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی ساخت و رفع نقایص حفاظ سرنیزه ای، نمونه های جدیدتر و امن تری ا حفاظ روی دیوار، مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لاله ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ آبشاری طراحی شد.
حفاظ شاخ گوزنی اگرچه جدیدترین نوع حفاظ روی دیوار نیست، اما همچنان یکی از ایمن ترین نمونه های حفاظ روی دیوار است که امکان عبور از روی دیوار را تقریبا به صفر می رساند.
حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای مقاوم در برابر خمیدگی، بریدگی و شکستن ساخته می شود و طراحی خاص و شاخه های نوک تیز آن سبب شده اند که حتی اگر حفاظ شاخ گوزنی بر روی زمین قرار گیرد نیز عبور از روی آن ممکن نباشد. به همین دلیل سارقان معمولا خانه های دارای حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب نمی کنند.

دوربین مداربسته چیست و در چه اماکنی نصب می شود؟

دوربین مداربسته بر روی دیوار، درب ورودی، نزدیک پنجره بالکن ها و تراس ها و حتی داخل ساختمان ها نصب می شود و وظیفه ضبط کردن کلیه رخ داد ها را بر عهده دارد. همچنین برخی از انواع دوربین مداربسته، امکان رویت آنلاین محیط را به کاربران می دهند.
اگرچه دوربین مداربسته مانند حفاظ شاخ گوزنی جلوی ورود سارقین را نمی گیرد، اما در شناسایی آنان و پیگیری های قانونی پس از سرقت مفید می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی یا دوربین مداربسته؟

به طور کلی می توان اینطور نتیجه گرفت که دوربین مداربسته مانند یک سد جلوی ورود سارقین را می گیرد و دوربین مداربسته اگرچه در جلوگیری از ورود غیرقانونی افراد نقشی ندارد، اما در صورت سرقت اشیا می تواند در ناسایی مجرمان مفید باشد. بنابراین بهترین و ایمن ترین روش، بهره گیری از ترکیب حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته می باشد. چرا که حفاظ شاخ گوزنی جلوی عبور سارقین از روی دیوار را می گیرد و نصب دوربین مداربسته در مکان هایی مانند درب های پر تردد، می تواند در شناسایی سارقان و پیگیری جرایم پشتیبان خوبی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی