صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

درب آکاردئونی ایمن ترین حفاظ قابل نصب در ورودی ساختمان است که فضای مخصوصی را اشغال نمی کند. نصب حفاظ آکاردئونی نیاز به تجهیزات ویژه ای ندارد و برای دیگر ساکنین مجتمع، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. کارآمدترین حفاظ برای درب آپارتمان و راه پله های کوچک، درب های آکاردئونی هستند. نحوه محاسبه قیمت درب آکاردئونی آهنی در ادامه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

چگونگی محاسبه قیمت درب آکاردئونی آهنی

 

درب آکاردئونی آهنی تولید شده در شرکت صنایع فلزی کاوه، از مواد درجه یک و مرغوب ساخته می شود و کاملا مطابق با استاندارد است. رنگ نرده ها، هماهنگ با دکوراسیون داخلی و مطابق با سلیقه مشتری، از میان رنگ های موجود انتخاب می شود. نوع رنگ الکترواستاتیک کوره ای بر روی تولیدات کاوه مانع از ریختگی و زنگ زدگی خواهد شد. پرطرفدارترین رنگ ها برای حفاظ : مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید نقره ای هستند.

برای نصب حفاظ و تعیین قیمت، اندازه گیری دقیق توسط کارشناسان شرکت انجام خواهد شده و قیمت نهایی در پیش فاکتور اطلاع رسانی می شود. چنانچه مایل هستید می توانید برآورد قیمت تقریبی را با اندازه گیری مشخص کنید.

برای تخمین قیمت درب آکاردئونی آهنی باید ابعاد چهارچوب را از بیرون درب آپارتمان اندازه گیری کنید. اندازه گیری را خارج از چهارچوب  به ترتیب زیر انجام دهید:

 

  • بلندی : از بالا و بیرون چهارچوب تا کف راه پله 
  • عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

برای محاسبه تقریبی قیمت درب آکاردئونی آهنی اندازه بلندی و عرض را در هم ضرب کنید. به این ترتیب ابعاد حفاظ به مترمربع مشخص می شود. قیمت هر یک متر حفاظ آکاردئونی را در این اندازه ضرب کنید تا قیمت تقریبی را داشته باشید.

برای رنگ آمیزی و نصب مبلغ جداگانه ای در نظر گرفته نخواهد شد. قیمت درب آکاردئونی آهنی با نصب و حمل و نقل یکجا محاسبه شده و در هنگام نصب، مبلغ دیگری دریافت نمی شود. 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷
افسانه رر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی