صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

چگونه از لیست قیمت حفاظ بوته ای مطلع شویم؟

نظر به استقبال هموطنان از نصب حفاظ بوته ای، بر آن شدیم تا آخرین تغییرات و لیست قیمت حفاظ بوته ای را  به اطلاع برسانیم. طی تماس های مکرر خریدارن با دفاتر شرکت صنایع فلزی کاوه، مولفه های تعیین کننده قیمت حفاظ بوته ای در ادامه معرفی می شود. در انتهای این مطلب نحوه اطلاع از آخرین قیمت حفاظ بوته ای را خواهید خواند.

 

لیست قیمت حفاظ بوته ای

نحوه اطلاع از لیست قیمت حفاظ بوته ای 

 

برای مقایسه قیمت های تعیین شده و اطلاع از قیمت انواع حفاظ روی دیوار، الزامی به مراجعه حضوری وجود ندارد. هم میهنان در سراسر کشور می توانند با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس گرفته و با همکاران بخش فروش شرکت صنایع فلزی کاوه تماس حاصل کنند.

لیست قیمت حفاظ بوته ای از طریق تماس با بخش فروش امکان پذیر است. کافی است تا یک شماره تلگرام فعال را اعلام نمایید تا به فاصله کوتاهی لیست قیمت حفاظ بوته ای برایتان ارسال شود. بدیهی است هر گونه تغییر در لیست قیمت حفاظ بوته ای و سایر محصولات تولیدی از طریق تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد. به این ترتیب اطلاع از آخرین قیمت محصولات از طریق تلگرام به سهولت امکان پذیر می شود.

مواد اولیه برای تولید حفاظ بوته ای میلگرد نمره 10 است هر گونه نوسان در قیمت میلگرد، بر روی قیمت تمام شده محصول تاثیر خواهد داشت. محصولات تولید شده کاوه همگی از بهترین مواد اولیه مرغوب ساخته شده و از نظر امنیت و کارایی استانداردهای لازم را دارا هستند. 

امکان برش، خمش و پیچش نرده های روی دیوار استاندارد وجود ندارد و ضریب نفوذ پذیری بالایی دارند. استحکام و مقاومت در نرده های روی دیوار فاکتور تعیین کننده کیفیت است. صرف هزینه برای امنیت و آرامش خانوار از ضروری ترین مخارج است.حفاظ های غیر استاندارد با قیمت کمتر می توانند خطرات مالی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی