صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

آشنایی با انواع حفاظ ساختمان

سال ها است که سارقین به روش های مختلف وارد منازل و ساختمان ها شده و اقدام به دزدین اشیا گران قیمت می نمایند. بنابراین یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که پیش از ساکن شدن در هر ساختمانی باید انجام داد، تامین امنیت آن مکان است. از جمله ارزان ترین و موثرترین روش های حفظ امنیت ساختمان ها نصب انواع حفاظ است. حفاظ ساختمان شامل انواع حفاظ روی دیوار و حفاظ درب آکاردئونی می شود.
مشاورین گروه صنایع فلزی کاوه که دارای سوابق مفید در زمینه تولید انواع حفاظ ساختمان است، به صورت رایگان شما را در انتخاب بهترین نوع حفاظ یاری خواهند نمود.

حفاظ روی دیوار

 

حفاظ روی دیوار

نصب حفاظ روی دیوار یکی از قدیمی ترین روش های تامین امنیت منازل و جلوگیری از عبور سارقین از روی دیوار می باشد. امنیت حفاظ روی دیوار تا حدی به تراکم، عرض و ارتفاع آن بستگی دارد. تمامی حفاظ های روی دیوار ساخته شده توسط شرکت صنایع فلزی کاوه، از جنس میلگرد می باشند. حفاظ دیوار دارای انواع گوناگونی است:

حفاظ سرنیزه ای

قدیمی ترین نوع حفاظ روی دیوار، حفاظ سرنیزه ای است که به شکل پیکان های بلند و نوک تیز بر وری دیوارها نصب شده و مانع عبور از روی دیوار می گردد. اخیرا حفاظ سرنیزه ای مدرن با تغییراتی بر شکل ظاهری حفاظ سرنیزه ای طراحی شده است.

حفاظ شاخ گوزنی

یکی از ایمن ترین انواع حفاظ روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است. این حفاظ که در طراحی آن از شکل شاخ های گوزن تقلید شده است، تقریبا عبور از روی دیوار را غیر ممکن می سازد.

حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای علاوه بر آنکه در امنیت ساختمان تاثیر قابل توجهی دارد، با ظاهر زیبایی شبیه به گل های لاله، زینت بخش ساختمان ها می باشد.

حفاظ آبشاری

حفاظ آبشاری دارای پیکان های نوک تیزی است که همانند آبشار به سمت پایین خمیده شده اند و مانع از بالا رفتن سارقین از روی دیوار می گردند.

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم دارای ظاهری زیبا و امنیتی بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی بوده و یکی از جدیدترین نمونه های حفاظ روی دیوار می باشد.

حفاظ در ساختمان (درب آکاردئونی)

نوعی دیری از حفاظ ساختمان وجود دارد که مخصوص درب ورودی آپارتمان ها، پارکینگ ها، پاساژها و... می باشد. حفاظ آکاردئونی دارای طراحی خاصی است که به حفاظ قابلیت تغییر حجم و ظاهر می دهد! به این معنا که حفاظ آکاردئونی در زمان هایی که در ساختمان حضور دارید به راحتی در یک سمت درب ورودی جمع می شود تا در رفت و آمد اختلالی ایجاد نکند. هر زمان که قصد ترک ساختمان را داشته باشید، می توانید به راحتی حفاظ را باز کنید تا کاملا درب ورودی را پوشانده و مانع از ورود اشخاص به ساختمان گردد.
حفاظ آکاردئونی از جنس آهن ساخته شده و در برابر خم شدن، بریده شدن و شکستن استقامت بسیار بالایی دارد. با این وجود حفاظ درب آکاردئونی بسیار سبک بوده و به آسانی در ریل خود باز و بسته می شود.
جهت اطلاع از شیوه نصب و قیمت انواع حفاظ ، با مشاورین شرکت صنایع فلزی کاوه در تماس باشید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی