صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

در مقاله "حفاظ شاخ گوزنی نسبت به دوربین مدار بسته چه برتری هایی دارد؟ (بخش اول)" به معرفی حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته پرداختیم. همچنین اقدام به مقایسه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته و کارآیی این دو وسیله امنیتی ساختمان پرداختیم. در این مقاله نیز قصد داریم به مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته، از دیدگاهایی دیگر بپردازیم.

همچنین درصورت نیاز می توانید سوالات خود در مورد انواع حفاظ روی دیوار را از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به شرکت صنایع فلزی کاوه، مطرح فرمایید.

حفاظ شاخ گوزنی

 

مقایسه هزینه نگهداری از حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته

حفاظ شاخ گوزنی از جنش میلگرد بسیار محکم و مقاوم ساخته می شود و پس از آن رنگ آمیزی شده بر روی دیوار نصب می گردد. به دلیل آنکه حفاظ روی دیوار مدت ها در برابر تابش آفتاب و بارش باران قرار گرفته است ممکن است پس از چندین سال نیاز به رنگ آمیزی مجدد آن باشد. فاصله زمانی میان رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی به نوع و کیفیت رنگ حفاظ بستگی دارد. به همین سبب است که شرکت صنایع فلزی کاوه کلیه حفاظ های روی دیوار را توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می نماید تا از دوام بالاتری برخوردار باشند.
در مقابل حفاظ شاخ گوزنی دوربین مداربسته قرار دارد که باید به طور مداوم به آن رسیدگی شود. لازم است به طور سالیانه برای دوربین آی پی خریداری گردد. در صورتی که دوربین مداربسته به اینترنت متصل باشد امکان ویروسی شدن دوربین یا هک شدن آن وجود دارد که باید با پرداخت هزینه به نیروی متخصص و صرف زمان، مجددا دوربین راه اندازی شود. همچنین ممکن است گاها به دلایلی مانند برخورد توپ یا نشستن پرندگان بر روی دوربین، زاویه آن تغییر کند که باید به صورت دستی مجددا تنظیم گردد.

مقایسه عملکرد حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته

از آنجایی که حفاظ شاخ گوزنی پس از ساخته شدن هیچ گونه نیازی به برق، باتری یا اینترنت ندارد، پس از نصب آن همواره آسوده خاطر خواهید بود. چرا که هیچ رخدادی مانع کار حفاظ شاخ گوزنی نخواهد شد. تفاوتی ندارد که در منزل باشید یا در مسافرت، با وجود حفاظ شاخ گوزنی، یک نگهبان بی توقع و خستگی ناپذیر، به صورت بیست و چهار ساعته از محل مورد نظرتان حفاظت خواهد نمود. به دلیل صعب العبور بودن حفاظ شاخ گوزنی، معمولا سارقین ساختمان های دارای این نوع حفاظ را برای دزدی انتخاب نمی کنند.
 اما در مورد دوربین مداربسته شرایط متفاوت است. زیرا اول از همه پر شدن حافظه دوربین باعث می شود که دوربین مداربسته دیگر قادر به ضبط فیلم نباشد و در صورت وقوع جرم و سرقت از ساختمان هم نمی توان تصویری از سارقین بدست آورد. در صورتی که برای خرید دوربین هزینه زیادی نکنید و دوربین مداربسته قابلیت دید در شب نداشته باشد، عملا پس از غروب آفتاب چیزی بجز یک صفحه تاریک در توسط دوربین ضبط نخواهد شد. بعلاوه قطعی برق موجب خاموش شدن دوربین مداربسته خواهد شد. همچنین قطعی اینترنت یا کندی سرعت آن موجب می شود که مالک دوربین مداربسته نتواند زمانی که در منزل حضور ندارد به تصاویر ثبت شده توسط دوربین دسترسی داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی