صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

سال ها است که استفاده از انواع حفاظ روی دیوار و درب های آکاردئونی به منظور تامین امنیت ساختمان ها رواج دارد. در طی سالیان گذشته انواع متفاوتی از حفاظ روی دیوار، نظیر حفاظ سر نیزه ای، حفاظ لاله ای، حفاظ آبشاری، حفاظ شاخ گوزنی و... طراحی شده است که هریک دارای کاربرد خاصی بوده و نسبت به مدل های قدیمی تر برتری های فراوانی دارد.

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از نمونه های جدید حفاظ روی دیوار است که در طراحی آن از شاخ های گوزن الهام گرفته شده است. این حفاظ که دارای شاخه های نوک تیز و در هم تنیده می باشد، امکان عبور از روی دیوار را به صفر می رساند.

دوربین مدار بسته چیست؟

همانطور که از نامش پیدا است، دوربین مداربسته نوعی دوربین است که بر روی دیوار نصب می گردد و امکان ضبط کلیه وقایعی که در میدان دید دوربین باشد را دارا است. برخی از انواع دوربین مداربسته با اتصال به اینترنت، توانایی پخش زنده تصاویر برای مالک دوربین را نیز دارا می باشند.

مقایسه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته

قیمت حفاظ  شاخ گوزنی به معیارهایی نظیر عرض حفاظ، تراکم و ارتفاع آن بستگی دارد. به همان نسبت که افزایش این سه عامل موجب بالارفتن امنیت می گردد، قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز بالاتر خواهد رفت. اما نکته مثبت در مورد حفاظ شاخ گوزنی آن است که شما تنها با یک بار پرداخت هزینه می توانید سالیان سال از حفاظ شاخ گوزنی استفاده نمایید.
به طور متقابل قیمت دوربین مداربسته به عوامل بسیاری زیادی بستگی دارد که همگی به مدل دوربین و میزان پیشرفته بودن آن ارتباط دارند. به عنوان مثال دوربین گردان یا ثابت باشد. لنز به کار رفته درون دوربین چه وضوح تصویری فراهم آورد. دوربین قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد یا خیر. دوربین مداربسته دائما به ضبط تصاویر بپردازد یا به طور هوشمند صرفا در هنگام مشاهده حرکت ضبط را آغاز نماید و... نکته مهم در مورد دوربین مداربسته آن است که برخلاف حفاظ شاخ گوزنی، پس از اینکه هزینه خرید و نصب دوربین را پرداختید، باید به طور سالیانه مبلغی برای خرید آی پی بپردازد. همچنین هزینه برق و اینترنت مصرفی دستگاه را نیز در نظر بگیرید.

بررسی بازدهی حفاظ شاخ گوزنی و دروبین مداربسته

با توجه به آنکه نیروی پلیس ایران امنیت حفاظ شاخ گوزنی را مورد تایید قرار داده است، می توان گفت که این حفاظ تقریبا به طور کامل جلوی عبور سارقین از روی دیوار را خواهد گرفت. اما دوربین مداربسته تنها قادر به ثبت تصاویر بوده و تنها در شرایطی که سارقین چهره خود را نپوشانده باشند، از مقابل میدان دید دوربین عبور کرده باشند، در زمان سرقت برق قطع نشده باشد، سارقین پس از ورود دوربین را از کار نینداخته باشند و تصاویر ضبط شده توسط دوربین از وضوح کافی برخوردار باشد، می توان از دوربین مداربسته در پی گیری جرم و دستگیری مجرمان کمک گرفت. بنابراین نصب دوربین مداربسته تنها می تواند سارقان را از انتخاب خانه های دارای دوربین منصرف نماید.

در صورت تمایل به اطلاع از قیمت انواع حفاظ روی دیوار یا درب های آکاردئونی و نحوه ساخت و نصب آن ها، حتما با شرکت صنایع فلزی کاوه تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی