صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

انواع درب های آکاردئونی تک لنگه و دولنگه

درب های آکاردئونی از انواع حفاظ های آکاردئونی هستند که برای اماکن تجاری و اماکن دولتی مناسب می باشند.  نصب درب های آکاردئونی در واحدهای مسکونی نیز رایج ترین نوع استفاده از این حفاظ هاست که این روزها بسیار پر طرفدار شده است.

درب آکاردئونی در دسته حفاظ ها و دکوراسیون ساختمانی هم قرار دارد. امنیت بالای درب های آکاردئونی و زیبایی بی نظیر آن موجب شده تا روزانه درخواست های زیادی در دفتر شرکت صنایع فلزی کاوه باری نصب ان به ثبت برسد. این درب های آهنی در دو نوع تک لنگه و دو لنگه طراحی می شوند.

انواع درب های آکاردئونی

 

الف- درب های آکاردئونی تک لنگه

درب های آکاردئونی تک لنگه، تنها از یک جهت باز و بسته می شوند و مناسب ورودی آپارتمان های مسکونی و اداری هستند. قفل اصلی این درب ها در یک سمت آن تعبیه شده است. درب های تک لنگه در مکان های کوچکتر و راه پله های تنگ مشکلی ایجاد نمی کنند.درب های تک لنگه با مجهز به سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد بهترین حفاظ برای درب اصلی آپارتمان هستند و از لحاظ زیبایی، هماهنگ با درب اپارتمان می باشند.

ب - درب های آکاردئونی دو لنگه

درب های آکاردئونی دو لنگه از طرفین باز و بسته می شوند و قفل آن در وسط درب ها نصب می شود. باری ساختمان های تجاری، کارگاه های صنعتی و فضاهای بزرگتر می توان از درب آکاردئونی دو لنگه استفاده کرد. این درب ها به عنوان درب اصلی و در محوطه باز نصب می شوند. درب های دو لنگه مجهز به سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد هستند و ضریب امنیت بالایی را ایجاد می کنند.

شرکت صنایع فلزی کاوه تولیدکننده انواع درب های آکاردئونی تک لنگه و دو لنگه است که تولیدات خود را به سراسر ایران نیز ارسال می کند. جهت هماهنگی با شماره های ما تماس بگیرید.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی