صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ق.ظ

آشنایی با انواع حفاظ آهنی روی دیوار

برای حفظ امنیت انواع حفاظ آهنی روی دیوار تولید شده است. این حفاظ ها در طرح های گوناگون و ویژگی های منحصر به فرد می تواند سلیقه های مختلف را راضی کند. حفاظ های روی دیوار شرکت صنایع فلزی کاوه، تولید شده با مواد اولیه مرغوب و استاندارد است که بیشتری بازدارندگی را بر روی دیوار ایجاد می کند. پر طرفدارترین حفاظ آهنی روی دیوار کاوه عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ آبشاری. 

 

حفاظ آهنی روی دیوار

مشخصات  حفاظ آهنی روی دیوار

 

حفاظ شاخ گوزنی : ایمن ترین حفاظ آهنی روی دیوار است که طراحی آن به گونه ای است که نفوذپذیری را غیر ممکن می کند. تعداد شاخه های تیز این حفاظ امنیت بالایی را ایجاد می کند.

حفاظ بوته ای : شباهت زیادی به حفاظ شاخ گوزنی دارد و همانند خارهای صحرایی شاخه های تیز با ارتفاع متفاوت آن موجب شده تا امکان خمش و پیچش در نرده ها وجود نداشته باشد.

حفاظ سرنیزه ای مدرن : این حفاظ در مقایسه با حفاظ های سرنیزه ای سابق کارایی بالایی دارد و عیوب حفاظ های سابق را پوشش می دهد.

حفاظ لیلیوم : آنچه این حفاظ را متمایز می کند امکان رنگ آمیزی با دو رنگ متفاوت است. زیبایی ظاهری حفاظ لیلیوم می تواند مشکل پسندترین سلیقه ها را نیز راضی کند.

حفاظ آبشاری :  حفاظ آبشاری در تراکم 11 و 14 ردیف تولید می شود. ارتفاع معمول این حفاظ 75، 90 و 100 سانتی متر است و به دلیل شکل ظاهری به حفاظ آبشاری معروف است.

از انواع دیگر حفاظ آهنی روی دیوار می توان به حفاظ شعله ای، حفاظ لاله ای و حفاظ نیزار اشاره کرد. طراحان شرکت کاوه با ارائه طرح های متفاوت و مدرن سعی در جلب رضایت مشتری دارند. زیبایی ظاهری در کنار کیفیت، می تواتد مشکل پسندترین سلیقه ها را نیز راضی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی