صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ

تفاوت های حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مدار بسته

تقربیا همه موجودات برای حفاظت از قلمرو و محل سکونت خود تلاش می کنند. انسان ها نیز از گذشته تا کنون، براساس دانش و تکنولوژی روز، اقدام به ابداع روش های متفاوتی برای جلوگیری از ورود سایر افراد به خانه و کاشانه خود نموده اند. در گذشته های بسیار دور و زمان انسان های غارنشین، تله گذاری یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از ورود حیوانات وحشی یا سایر قبیله ها، به محل زندگی افراد بود. اما امروزه از روش های مختلفی مانند انواع حفاظ روی دیوار، استخدام یک یا چند نگهبان معتمد، نصب انواع دوربین های مداربسته، نصب درب آکاردئونی بر روی ورودی آپارتمان، سیستم های دزدگیر گران قیمت الکترونیکی و... استفاه می شود.
حفاظ شاخ گوزنی یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین انواع حفاظ روی دیوار است. چرا که حفاظ شاخ گوزنی مورد تایید نیروی انتظامی قرار گرفته است و با توجه به این حقیقت که حتی در حالتی که حفاظ شاخ گوزنی بر روی زمین قرار گرفته باشد نیز، عبور از روی آن غیر ممکن است، نصب این نوع حفاظ بر روی دیوار ساختمان ها، تقریبا امکان عبور از روی دیوار را به صفر می رساند. دوربین مداربسته نیز یکی از ابزارهای حفاظت از ساختمان است که با کمک نیزوی برق کار می کند و علاوه بر آنکه تمامی تحرکات مقابل ساختمان را ضبط می نماید، به کاربر این امکان را می دهد که در هر زمانی و از هر فاصله ای، به کمک ایمنترنت و دوربین مداربسته، از محل مورد نظر بازدید نماید.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

بررسی تفاوت های دوربین مداربسته و حفاظ شاخ گوزنی

•    یکی از مهم ترین تفاوت های حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مدار بسته، صرفه اقتصادی حفاظ شاخ گوزن نسبت به دوربین است. در واقع هزینه خرید دستگاه دوربین مداربسته، نصب آن، هزینه اینترنت مصرفی دوربین و همچنین برق مصرفی دستگاه، نصبت به حفاظ شاخ گوزنی بیشتر می باشد.
•    حفاظ شاخ گوزنی پس از نصب، به صورت شبانه روزی و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای جلوی عبور از روی دیوار را خواهد گرفت. اما دوربین مداربسته با قطع برق از کار خواهد افتاد و در صورت قطع اینترنت نیز امکان مشاهده وضعیت ساختمان از راه دور وجود نخواهد داشت.
•    تنها هزینه ای که برای سرویس حفاظ شاخ گوزنی باید پرداخته شود، مبلغی برای خریداری یک سطل رنگ و یک قلمو و نقاشی حفاظ پس از چندین سال استفاده است. اما دوربین مداربسته ممکن است هک شود، ویروسی شود، به دلایل مختلف زاویه لنز دوربین تغییر کند و... که در تمامی این موارد باید فرد متخصص و مجرب به آن رسیدگی نماید. همچنین باید به طور سالیانه هزینه ای برای آی پی دوربین بپردازید.
•    یک تفاوت بسیار مهم حفاظ شاخ گوزنی و دوربین مداربسته آن است که حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ روی دیوار به منظور جلوگیری از ورود غیر مجاز به اماکن و پیشگیری از به سرقت رفتن اشیا استفاده می شوند. اما انواع دوربین های مداربسته در پی گیری سرقت انجام شده و شناسایی مجرمان کاربرد دارند و توانایی جلوگیری از ورود افراد به ساختمان را نخواهند داشت (البته سارقین معمولا ساختمان هایی که دارای دوربین مداربسته باشند را برای دزدی انتخاب نمی کنند).

 

کارشناسان باتجربه شرکت صنایع فلزی کاوه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه انواع حفاظ روی دیوار و درب های آکاردئونی می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی