صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۰۸ ب.ظ

اهمیت نصب حفاظ بوته ای

زندگی در شهرهای بزرگ و آپارتمانی موجب شده تا همسایه ها شناخت کمتری نسبت به یکدیگر داشته باشند. در زمان های گذشته اهالی محلات به خوبی با خانواده های یکدیگر آشنا بوده و حتی با هم  رفت و آمد داشتند. واقعیتی است غیر قابل انکار که دیگر همسایه از همسایه خبر ندارد. از این رو حفظ امنیت و نرده های روی دیوار بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است. 

 

حفاظ بوته ای

 

مشخصات حفاظ بوته ای کاوه

 

حفاظ بوته ای یک نرده حفاظ دیوار است که از نظر ظاهری شباهت زیادی با حفاظ شاخ گوزنی دارد. بسیاری از افراد این دو حفاظ را با یکدیگر یکی می دانند. البته از بسیاری جهات حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به یکدیگر شباهت دارند.

حفاظ بوته ای یا حفاظ بوته خاری یا حفاظ خاری، نام های متداول یک نرده روی دیوار است که طراحی آن از طبیعت الهام گرفته شده است. بوته های خار بیابان الهام بخش طراحی این حفاظ بوده است.

نرده بوته ای از مستحکم ترین حفاظ های دیواری است که تقریبا غیر قابل نفوذ می باشد و عبور از آن در عمل ناممکن است. فرم شاخه های نرده بوته ای و تراکم آن راه نفوذ بیگانگان را به طور کامل مسدود می کند. 

حفاظ بوته ای با تراکم ، 8 ، 10 و 12 ردیف به صورت شاخه ای تولید می شود. هر شاخه با استاندارد طول 2 متر و تراکم بین 8 تا 10 ردیف به خواست مشتری ساخته می شود.

ارتفاع استاندارد حفاظ بوته ای 90 سانتی متر و عرض آن بین 50 تا 75 سانتی متر است. حفاظ بوته ای با ارتفاع 70، 80، 90، 100 و 120 سانتی متری با توجه به سفارش مشتری ساخته می شود. کارشناسان با تجربه شرکت صنایع فلزی کاوه با بازدید رایگان از محل، راهنمایی لازم را برای ارتفاع مناسب حفاظ ارائه می دهند. 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
افسانه رر

حفاظ بوته ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی