صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه

تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

صنایع فلزی کاوه
صنایع فلزی کاوه
تولید کننده انواع حفاظ، نرده و درب فلزی

امور مشتریان: 021284270
نویسندگان
آخرین نظرات

همه ما کم و بیش با نقش درب آکاردئونی در تامین امنیت منازل آشنا هستیم و می دانیم که از درب آکاردیونی نیز همانند انواع حفاظ روی دیوار، به عنوان حفاظ ساختمان استفاده می شود.
درب آکاردئونی مجموعه ای از فلزهای متصل به هم است که ظاهری شبیه به نرده حفاظ ساختمان دارد. با این تفاوت که می توانید درب آکاردئونی را به آسانی جمع کنید تا هم جای کمتری بگیرد و هم از سر راه برداشته شود.

 

درب آکاردئونی

 

جنس درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از فلز بسیار با کیفیت ساخته می شود تا در برابر بریده شدن و خم شدن مقاومت بالایی داشته باشد. به همین سبب است که حفاظ آکاردئونی به خوبی می تواند جلوی عبور سارقین از درب ورودی ساختمان ها را بگیرد.
برای افزایش مقاومت حفاظ آکاردئونی، معمولا روی آن را با لایه ای از ضد زنگ می پوشانند و سپس برای زیبایی بیشتر آن را با رنگ روغن به رنگ دلخواه، رنگ آمیزی می نمایند.
شرکت صنایع فلزی کاوه که از تولید کنندگان با سابقه انواع نرده روی دیوار و درب های آکاردئونی می باشد، به منظور حفظ کیفیت و دوام بیشتر درب های آکاردئونی و رنگ آن، رنگ های کوره ای را جایگزین رنگ روغن نموده است.

درب آکاردئونی قابل نصب در چه اماکنی می باشد؟

با گسترش آپارتمان نشینی، عده بسیاری برای حفاظت از واحد مسکونی خود اقدام به نصب درب های آکاردئونی در قسمت ورودی منزل می نمایند. بنابراین اگر آپارتمانتان دارای درب ضد سرقت نیست، به هیچ عنوان نگران نباشید و تنها با کمک یک درب آکاردئونی، امنیت منزل خود را تامین نمایید.
همچنین به دلیل آنکه درب های آکاردئونی بسیار سبک بوده و به راحتی در ریل خود به حرکت در می آیند، می توان از این نوع حفاظ برای ورودی پارکینگ استفاده کرد. مزیت استفاده از درب های آکاردئونی برای ورودی پارکینگ آن است که حفاظ آکاردئونی به آسانی قابل اتصال به دربازکن های الکتریکی و ریموت دار می باشد.
جالب است بدانید درب های آکاردئونی صرفا برای درب ورودی ساختمان طراحی نشده اند. بلکه اگر در منزل خود دارای بالکن یا تراسی با پنجره های بزرگ هستید، می توانید با نصب درب آکاردئونی در بالکن، در ایام مسافرت جلوی ورود سارقین به منزل را بگیرید و هنگامی  که در منزل حضور دارید، به سادگی حفاظ را در گوشه ای جمع کنید تا جلوی دید و راه ورود به بالکن را نگیرد.
از درب های آکاردئونی می توانید به عنوان حفاظ پنجره نیز استفاده نمایید. این کاربرد درب های آکاردئونی، برای مغازه های کوچک که از طریق پنجره با مشتری در ارتباط هستند، بسیار کاربردی است. چرا که در طول روز می توانید حفاظ را برای ارتباط با مشتری جمع نمایید و در پایان ساعت کاری آن را ببندید تا کسی موفق به شکستن پنجره و ورود به مغازه نشود.
از درب آکاردئونی بزرگ، برای ورودی پاساژها نیز استفاده می شود. در ساعات کار مغازه ها در آکاردئونی بسته و در گوشه ای جمع می شود تا راه ورود خریداران به پاساژ باز باشد و در پایان ساعت کاری پاساژ، این درب توسط نگهبان بسته و فقل می گردد.

 

به منظور اطلاع از قیمت انواع درب آکاردئونی و چگونگی ساخت و نصب آن ها از طریق وب سایت، تلفن یا مراجعه حضوری به شرکت صنایع فلزی کاوه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی